Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень

10:31, 10-03-2017

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й  високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне забезпечення.

То ж відповідно до стратегії розвитку спеціальності 075-Маркетинг,  6 березня 2017 року у Державному університеті телекомунікацій відбулося урочисте відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень. Цієї події чекали студенти, викладачі  і науковці кафедри маркетингу. В аудиторії 417, яка була закріплена за кафедрою маркетингу, зробили ремонт, оснастили сучасними комп’ютерами, завантажили необхідне програмне забезпечення.

Викладачі кафедри маркетингу розробили тематичні стенди для лабораторії, які поєднали у себе класичні і інноваційні концепції маркетингу, особливості маркетингу у сфері телекомунікацій, основні складові організації маркетингових досліджень та як їхній наслідок – результати дослідження впливу реклами на різні категорії споживачів.

Червону стрічку урочисто розрізав ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко. Пролунало привітання з відкриттям лабораторії.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. розповіла про основні цілі і завдання лабораторії,  зміст і перспективи маркетингових досліджень. На базі лабораторії планується реалізація практичної складової навчання студентів:

  • організація сертифікованих курсів;
  • надання навичок застосування новітніх інструментів маркетингу;
  • надання практичних вмінь проведення маркетингових досліджень
  • організація науково-дослідної, госпдоговірної роботи,
  • надання консультаційних послуг з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності.

Те як і чому ми навчаємо наших студентів є показником рівня сучасності, інноваційності навчального закладу. Як сказав відомий американський письменник Уілл Дюран- «… Освіта це трансляція цивілізації…».  Тож, достойна освіта у нашому університеті є запорукою гідного працевлаштування та кар’єрного  успіху наших  випускників,  і майбутнього нашої країни і нашої  цивілізації.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 015