15 листопада 2016 р. доцент кафедри маркетингу - к.е.н., доцент Євтушенко Наталя Олександрівна провела відкрите заняття з дисципліни «Стратегічне управління»
Керівництвом університету перед кафедрою маркетингу поставлено важливі завдання щодо підвищення ефективності навчання і якості підготовки майбутніх фахівців. Тому, на кафедрі маркетингу складено план проведення відкритих занять всіма викладачами.
Загалом, проведення відкритих занять як елемент контролю є невід'ємним елементом методичної діяльності викладача, а також компонентом атестації науково-педагогічних працівників, що проводиться для активізації їхньої творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання.
15 листопада 2016 р. проведено відкрите заняття доцентом кафедри маркетингу - к.е.н., доцентом Євтушенко Наталією Олександрівною з дисципліни «Стратегічне управління».
На занятті були присутні: директор інституту МП – к.т.н. Федюнин С.А., зав. кафедрою менеджменту - д.е.н., проф. Гудзь О.Є., зав. кафедрою маркетингу - д.е.н., проф. Виноградова О.В., доцент кафедри маркетингу к.е.н. Дарчук В.Г., старший викладач кафедри маркетингу Крижко О.В.
Студенти – гр. МНД-41. Явка – 100%.
Вид заняття – лекція, тема: «Організація стратегічного управління на підприємстві».
Гарно підготовлена лекція, безумовно, є запорукою успішного її проведення. Разом з тим, чимало залежить і від того, наскільки вдало викладач вміє реалізувати все заплановане, від індивідуального бачення викладача, від його творчості і неповторності. Євтушенко Н.О. підійшла до організації заняття дуже відповідально. Вона поєднала лекційний теоретичний матеріал і цікаві приклади з практичної діяльності підприємств, уміло робила вкраплення у текст лекції мудрих цитат відомих вчених:
Під час заняття були розглянуті такі питання:
1. Організація стратегічного процесу.
1.1. Організаційні інструменти в системі стратегічного менеджменту.
1.2. Формування організаційних структур управління стратегічного типу.
1.3. Роль керівництва в процесі реалізації стратегії.
2. Корпоративна культура в забезпеченні ефективності стратегії.
Методично лекція була підготовлена грамотно. Новий матеріал логічно поєднувався з матеріалом попередньої лекції. Змістовна частина лекції знайшла відображення на яскравих слайдах презентації. Відчувався зворотній зв'язок зі студентами. Цікаві приклади, наведені лектором, з одного боку, допомагали зосередити увагу, з іншого — логічно підводили до значущості самої теми.
Важливі положення, тлумачення термінів виділялися наголосом, інтонацією і темпом мовлення.
У кінці лекції були підведені підсумки, підкреслено вичерпність теми. Важливою складовою частиною лекційного процесу стало означення завдань для підготовки до практичного заняття з даної теми.