Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкрите заняття з дисципліни «Cтратегічне управління»

09:59, 16-11-2016

15 листопада 2016 р. доцент кафедри маркетингу - к.е.н., доцент Євтушенко Наталя Олександрівна провела відкрите заняття з дисципліни «Стратегічне управління»

Керівництвом університету перед кафедрою маркетингу поставлено важливі завдання щодо підвищення ефективності навчання і якості підготовки майбутніх фахівців. Тому, на кафедрі маркетингу складено план проведення відкритих занять всіма викладачами.

Загалом, проведення відкритих занять як елемент контролю є невід'ємним елементом методичної діяльності викладача, а також компонентом атестації науково-педагогічних працівників, що проводиться для активізації їхньої творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання.

15 листопада 2016 р. проведено відкрите заняття доцентом кафедри маркетингу - к.е.н., доцентом Євтушенко Наталією Олександрівною з дисципліни «Стратегічне управління».

На занятті були присутні: директор інституту МП – к.т.н. Федюнин С.А., зав. кафедрою менеджменту -  д.е.н., проф. Гудзь О.Є., зав. кафедрою маркетингу -  д.е.н., проф. Виноградова О.В., доцент кафедри маркетингу к.е.н. Дарчук В.Г., старший викладач кафедри маркетингу Крижко О.В.

Студенти – гр. МНД-41. Явка – 100%.

Вид заняття – лекція, тема: «Організація стратегічного управління на підприємстві».

Гарно підготовлена лекція, безумовно, є запорукою успішного її проведення. Разом з тим, чимало залежить і від того, наскільки вдало викладач вміє реалізувати все заплановане, від індивідуального бачення викладача, від його творчості і неповторності. Євтушенко Н.О. підійшла до організації заняття дуже відповідально.   Вона поєднала лекційний теоретичний матеріал і цікаві приклади з практичної діяльності підприємств, уміло робила вкраплення у текст лекції мудрих цитат відомих вчених:

  •  Ф. Мілтон - американський економіст, відомий своїми роботами з макроекономіки, мікроекономіки, економічної історії, статистики та своєю позицією захисту вільного капіталізму,  лауреат Нобелівської премії 1976 року;
  • А. Чандлер - відомий американський дослідник стратегії і структури організацій, представник емпіричної школи менеджменту, економіст за освітою, професор історії бізнесу у Вищій школі комерційної адміністрації Гарвардського університету;
  • Г. Мінцберг - рофесор менеджменту МакГілльского університету в Монреалі – відомий канадський дослідник структури організацій і організаційної поведінки. Упродовж багатьох років незмінно обіймає перші місця в списках провідних фахівців світу в галузі менеджменту.

Під час заняття були розглянуті такі питання:

1. Організація стратегічного процесу.

1.1. Організаційні інструменти в системі стратегічного менеджменту.

1.2. Формування організаційних структур управління стратегічного типу.

1.3. Роль керівництва в процесі реалізації стратегії.

2. Корпоративна культура в забезпеченні ефективності стратегії.

Методично лекція була підготовлена грамотно. Новий матеріал логічно поєднувався з  матеріалом попередньої лекції. Змістовна частина лекції знайшла відображення на яскравих слайдах презентації. Відчувався зворотній зв'язок зі студентами. Цікаві приклади, наведені лектором, з  одного боку, допомагали  зосередити увагу, з іншого — логічно підводили до значущості самої теми. 

Важливі положення, тлумачення термінів виділялися наголосом, інтонацією і темпом  мовлення.

У кінці лекції були  підведені підсумки, підкреслено вичерпність теми. Важливою складовою частиною лекційного процесу стало означення завдань для підготовки до практичного заняття з даної теми. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 843