Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу: реклама, яка здатна підмочити репутацію

15:13, 25-09-2016

У світі на рекламу щорічно витрачається 500 мільярдів доларів.

Зрозуміло, що бізнес без реклами неможливий, а в часи вільного підприємництва на споживача "валиться" така кількість рекламної інформації, що до вечора йому вже важко згадати, що він бачив і чув протягом дня.

Так, американська дитина дивиться більше 100 рекламних роликів в день. Нескінченна карусель картинок, слоганів, пропозицій, акцій - навіть якби споживач хотів все це осмислити - у нього просто не вистачає уваги!

Тож найважливіше завдання реклами - захопити й утримати увагу споживача. З цього основного завдання і випливають типові проблеми реклами - три граблі, на які раз у раз наступає навіть найталановитіший і завбачливий підприємець. Хоча це не вина підприємця - це природній спосіб мислення будь-якої людини.

Зараз ми постараємося розібрати найпоширеніші помилки рекламної активності компанії.

Проблема перша. Додайте креативу!

Багато замовників і розробників реклами настільки стурбовані ідеєю виділитися в насиченому інформаційному просторі, що всі свої ставки роблять на "оригінальність і креативний підхід" в створенні реклами. Їм здається, що чим не звичніше і дивніше, а ще краще - не зрозуміліше - буде їх реклама, тим цікавіше вона буде споживачеві. При цьому "творці" геть-чисто забувають про те, що реклама повинна продавати.

 У рекламній індустрії також сформувався такий феномен як "фестивальна робота" - рекламний макет або ролик, зроблений за законами мистецтва. Він красивий, вражає своїм задумом і оригінальністю, його приємно дивитися і хочеться показувати іншим, він займає призові місця на фестивалях реклами. І при цьому він абсолютно неефективний з точки зору продажів.

 Але наші підприємці вигадують таку креативну рекламу не тільки для задоволення своїх власних творчих амбіцій - вони знімають ролики і випускають їх в прокат, вони роблять сайти і вкладають в їх розробку сотні доларів, щоб там "падали сніжинки", "бігали олені" і "бонуси жонглювали ".

Головна проблема креативної реклами полягає в тому, що увага глядача фокусується лише на зовнішній стороні реклами - її оригінальності, красі або на її «чудернацькості». І не береться до уваги сам предмет реклами - а що ви цією рекламою продаєте?

Цього наш глядач не зрозумів, бо спостерігав як в рекламному ролику летить черепашка. Так що ж – зовсім без креативу? Ні, хочу підкреслити червоною лінією: креатив - це слуга реклами, і не потрібно робити з слуги пана. Реклама ж, у свою чергу - слуга продажів. Саме тому - ефективність реклами вимірюється не її оригінальністю, а обсягами продажів і прибутком.

Проблема друга. Традиційний прийом, або Поганий той візник, що знає Одну дорогу

Як протилежність креативній рекламі існує таке явище як шаблонна реклама. Вона виникла як і все типове, вона є продуктом людської ліні і незнання. Навіщо думати над проектом, якщо вже є готовий шаблон? Так формуються типові рішення, що заражають цілі галузі - один підприємець робить, другий дивиться і повторює, незалежно від того, наскільки добре це спрацювало у першого.

Найдивніше у сфері шаблонної реклами те, що підприємці розраховують отримати від подібної реклами зовсім нетипової ефект, а точніше - видатні в порівнянні з конкурентами результати! Що ж, все просто - якщо ви хочете отримати те, що не отримують інші, треба робити те, що не роблять інші. Почніть не з креативу, а з аналізу: свого продукту (чи потрібен він споживачеві), позиціонування (для чого він потрібен споживачеві), своєї реклами і текстів (чи відповідають вони інтересам ваших потенційних клієнтів).

Проблема третя. Балакає густо, а виходить пусто

Погодьтеся, що може бути цікавіше, ніж говорити про себе? А тепер поставте себе на місце слухача - цікаво? Навряд чи ... Як і вашим потенційним клієнтам. Для будь-якої людини природно і захоплююче говорити і писати про те, що йому цікаво. А підприємцю - про свою компанію, про її продукти і послуги. Його можна зрозуміти - це справа його життя.

Але, на жаль, таке рекламне повідомлення не продасть, бо не буде цікаво споживачеві. Для нього важливо інше - щоб рекламне повідомлення відповідало його потребам.

Що ж потрібно для успішного продажу товару (продукту чи послуги)?

1. Правильна аудиторія.

2. Правильний продукт – той що відповідає потребам аудиторії.

3. Правильне маркетингове повідомлення.

 

Іншими словами, тільки відповівши на три питання:

"Кому продаємо?",

"Що продаємо?"

"Як продаємо?"

- Можна скласти хороший рекламний текст, який дійсно буде продавати і збільшувати прибуток вашої компанії.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 292