Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу: реклама, яка здатна підмочити репутацію

15:13, 25-09-2016

У світі на рекламу щорічно витрачається 500 мільярдів доларів.

Зрозуміло, що бізнес без реклами неможливий, а в часи вільного підприємництва на споживача "валиться" така кількість рекламної інформації, що до вечора йому вже важко згадати, що він бачив і чув протягом дня.

Так, американська дитина дивиться більше 100 рекламних роликів в день. Нескінченна карусель картинок, слоганів, пропозицій, акцій - навіть якби споживач хотів все це осмислити - у нього просто не вистачає уваги!

Тож найважливіше завдання реклами - захопити й утримати увагу споживача. З цього основного завдання і випливають типові проблеми реклами - три граблі, на які раз у раз наступає навіть найталановитіший і завбачливий підприємець. Хоча це не вина підприємця - це природній спосіб мислення будь-якої людини.

Зараз ми постараємося розібрати найпоширеніші помилки рекламної активності компанії.

Проблема перша. Додайте креативу!

Багато замовників і розробників реклами настільки стурбовані ідеєю виділитися в насиченому інформаційному просторі, що всі свої ставки роблять на "оригінальність і креативний підхід" в створенні реклами. Їм здається, що чим не звичніше і дивніше, а ще краще - не зрозуміліше - буде їх реклама, тим цікавіше вона буде споживачеві. При цьому "творці" геть-чисто забувають про те, що реклама повинна продавати.

 У рекламній індустрії також сформувався такий феномен як "фестивальна робота" - рекламний макет або ролик, зроблений за законами мистецтва. Він красивий, вражає своїм задумом і оригінальністю, його приємно дивитися і хочеться показувати іншим, він займає призові місця на фестивалях реклами. І при цьому він абсолютно неефективний з точки зору продажів.

 Але наші підприємці вигадують таку креативну рекламу не тільки для задоволення своїх власних творчих амбіцій - вони знімають ролики і випускають їх в прокат, вони роблять сайти і вкладають в їх розробку сотні доларів, щоб там "падали сніжинки", "бігали олені" і "бонуси жонглювали ".

Головна проблема креативної реклами полягає в тому, що увага глядача фокусується лише на зовнішній стороні реклами - її оригінальності, красі або на її «чудернацькості». І не береться до уваги сам предмет реклами - а що ви цією рекламою продаєте?

Цього наш глядач не зрозумів, бо спостерігав як в рекламному ролику летить черепашка. Так що ж – зовсім без креативу? Ні, хочу підкреслити червоною лінією: креатив - це слуга реклами, і не потрібно робити з слуги пана. Реклама ж, у свою чергу - слуга продажів. Саме тому - ефективність реклами вимірюється не її оригінальністю, а обсягами продажів і прибутком.

Проблема друга. Традиційний прийом, або Поганий той візник, що знає Одну дорогу

Як протилежність креативній рекламі існує таке явище як шаблонна реклама. Вона виникла як і все типове, вона є продуктом людської ліні і незнання. Навіщо думати над проектом, якщо вже є готовий шаблон? Так формуються типові рішення, що заражають цілі галузі - один підприємець робить, другий дивиться і повторює, незалежно від того, наскільки добре це спрацювало у першого.

Найдивніше у сфері шаблонної реклами те, що підприємці розраховують отримати від подібної реклами зовсім нетипової ефект, а точніше - видатні в порівнянні з конкурентами результати! Що ж, все просто - якщо ви хочете отримати те, що не отримують інші, треба робити те, що не роблять інші. Почніть не з креативу, а з аналізу: свого продукту (чи потрібен він споживачеві), позиціонування (для чого він потрібен споживачеві), своєї реклами і текстів (чи відповідають вони інтересам ваших потенційних клієнтів).

Проблема третя. Балакає густо, а виходить пусто

Погодьтеся, що може бути цікавіше, ніж говорити про себе? А тепер поставте себе на місце слухача - цікаво? Навряд чи ... Як і вашим потенційним клієнтам. Для будь-якої людини природно і захоплююче говорити і писати про те, що йому цікаво. А підприємцю - про свою компанію, про її продукти і послуги. Його можна зрозуміти - це справа його життя.

Але, на жаль, таке рекламне повідомлення не продасть, бо не буде цікаво споживачеві. Для нього важливо інше - щоб рекламне повідомлення відповідало його потребам.

Що ж потрібно для успішного продажу товару (продукту чи послуги)?

1. Правильна аудиторія.

2. Правильний продукт – той що відповідає потребам аудиторії.

3. Правильне маркетингове повідомлення.

 

Іншими словами, тільки відповівши на три питання:

"Кому продаємо?",

"Що продаємо?"

"Як продаємо?"

- Можна скласти хороший рекламний текст, який дійсно буде продавати і збільшувати прибуток вашої компанії.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 191