Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Маркетингу ДУІКТ взяла участь в обговоренні питань міжнародної співпраці освітян у Варшаві

11:05, 22-05-2025

В умовах глобалізації та зростаючої конкуренції міжнародне наукове та методологічне співробітництво набуває особливої ваги для розвитку якісної освіти. Обмін досвідом, спільні наукові дослідження та програми академічної мобільності сприяють підвищенню рівня підготовки фахівців, збагаченню освітніх програм та впровадженню інноваційних підходів.

У п'ятницю, 16 травня на базі Szkoła Główna Handlowa w Warszawie відбулася важлива наукова дискусія в межах  семінару «Виклики та можливості міжнародного наукового та методологічного співробітництва». Ця подія стала частиною програми IV міжнародної науково-практичної конференції “Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика”.

 

Ключовою темою обговорення стали питання міжнародної академічної мобільності та освітньо-наукової співпраці. У заході взяли активну участь представники провідних вітчизняних та іноземних закладів освіти (серед яких Львівський торговельно-економічний університет, Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київський національний університет харчових технологій, Державний торговельно-економічний університет, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Луцький національний технічний університет, Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова, національний університет “Запорізька політехніка”, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Черкаський державний технологічний університет, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Szkoła Główna Handlowa) та бізнес-середовища (Асоціація готельних об’єднань та готелів міст України, Асоціація польських готелів незалежних).

Модератором плідної дискусії виступив декан факультету світової економіки Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, професор Mariusz Próchniak.

Під час семінару учасники активно обмінювалися досвідом у сфері створення та впровадження освітніх програм. Значну увагу було приділено обговоренню змісту цих програм, а також визначенню перспективних напрямів наукового співробітництва, можливостей для академічної мобільності, організації міжнародних стажувань та реалізації спільних проєктів.

Ця зустріч стала важливою платформою для налагодження нових партнерських зв’язків та обміну найкращими практиками між освітніми установами та представниками бізнесу України та Польщі.


© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 612
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00