Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Без сексизму і маніпуляцій: викладачі кафедри Маркетингу пройшли тренінг з імплементації теми дискримінаційної реклами в освіту

10:06, 22-05-2024

З 17 по 19 травня викладачі кафедри маркетингу ДУІКТ Олена Виноградова і Ольга Ромащенко брали участь в семінарі-тренінгу «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми дискримінації в рекламі», організованому Українською Асоціацією Маркетингу спільно з Представництвом Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні.

В якості тренерів на заході виступили голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Ірина Лилик та очільниця Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Олена Бучинська.

Завдяки експертам, учасники тренінгу отримали цікавий та корисний досвід регулювання рекламної продукції відповідно до світових та національних стандартів.

Відкрили тренінг представник Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Богдан Басій і  президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова ІГКР Ірина Лилик, яка висвітлила в своїй доповіді ситуацію з сексизмом в рекламі, а також завдання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.    

Під час семінару спікерами  були підняти важливі  питання щодо використання сексистського контенту в соціальній рекламі, комунікаціях волонтерських об’єднань,  а також доцільності використання воєнної тематики в комерційній рекламі.

Також обговорили «жорстке» та «м’яке» регулювання і практику ознайомлення здобувачів освіти із поняттям «дискримінація за ознакою статі в рекламі» в межах викладання маркетингових дисциплін.

Закінчився семінар обговоренням спільних дій щодо імплементації теми «Попередження та протидія дискримінаційній за ознакою статі реклами» в навчальний процес, а всі учасники отримали сертифікати.

Кафедра щиро дякує Українській Асоціації Маркетингу і Представництву Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні за надзвичайно цікаві та корисні знання, спілкування, додаткову мотивацію, теплу та дружню атмосферу.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 371