З 17 по 19 травня викладачі кафедри маркетингу ДУІКТ Олена Виноградова і Ольга Ромащенко брали участь в семінарі-тренінгу «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми дискримінації в рекламі», організованому Українською Асоціацією Маркетингу спільно з Представництвом Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні.
В якості тренерів на заході виступили голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Ірина Лилик та очільниця Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Олена Бучинська.
Завдяки експертам, учасники тренінгу отримали цікавий та корисний досвід регулювання рекламної продукції відповідно до світових та національних стандартів.
Відкрили тренінг представник Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Богдан Басій і президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова ІГКР Ірина Лилик, яка висвітлила в своїй доповіді ситуацію з сексизмом в рекламі, а також завдання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
Під час семінару спікерами були підняти важливі питання щодо використання сексистського контенту в соціальній рекламі, комунікаціях волонтерських об’єднань, а також доцільності використання воєнної тематики в комерційній рекламі.
Також обговорили «жорстке» та «м’яке» регулювання і практику ознайомлення здобувачів освіти із поняттям «дискримінація за ознакою статі в рекламі» в межах викладання маркетингових дисциплін.
Закінчився семінар обговоренням спільних дій щодо імплементації теми «Попередження та протидія дискримінаційній за ознакою статі реклами» в навчальний процес, а всі учасники отримали сертифікати.
Кафедра щиро дякує Українській Асоціації Маркетингу і Представництву Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні за надзвичайно цікаві та корисні знання, спілкування, додаткову мотивацію, теплу та дружню атмосферу.