Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Без сексизму і маніпуляцій: викладачі кафедри Маркетингу пройшли тренінг з імплементації теми дискримінаційної реклами в освіту

10:06, 22-05-2024

З 17 по 19 травня викладачі кафедри маркетингу ДУІКТ Олена Виноградова і Ольга Ромащенко брали участь в семінарі-тренінгу «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми дискримінації в рекламі», організованому Українською Асоціацією Маркетингу спільно з Представництвом Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні.

В якості тренерів на заході виступили голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Ірина Лилик та очільниця Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Олена Бучинська.

Завдяки експертам, учасники тренінгу отримали цікавий та корисний досвід регулювання рекламної продукції відповідно до світових та національних стандартів.

Відкрили тренінг представник Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Богдан Басій і  президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова ІГКР Ірина Лилик, яка висвітлила в своїй доповіді ситуацію з сексизмом в рекламі, а також завдання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.    

Під час семінару спікерами  були підняти важливі  питання щодо використання сексистського контенту в соціальній рекламі, комунікаціях волонтерських об’єднань,  а також доцільності використання воєнної тематики в комерційній рекламі.

Також обговорили «жорстке» та «м’яке» регулювання і практику ознайомлення здобувачів освіти із поняттям «дискримінація за ознакою статі в рекламі» в межах викладання маркетингових дисциплін.

Закінчився семінар обговоренням спільних дій щодо імплементації теми «Попередження та протидія дискримінаційній за ознакою статі реклами» в навчальний процес, а всі учасники отримали сертифікати.

Кафедра щиро дякує Українській Асоціації Маркетингу і Представництву Фонду імені Фрідриха Еберта в Україні за надзвичайно цікаві та корисні знання, спілкування, додаткову мотивацію, теплу та дружню атмосферу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 884