Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Свято вишиванки: єднаймося, Українці!

18:49, 18-05-2023

Кожного року колектив кафедри маркетингу разом із студентами долучається до проведення світлого і неймовірно красивого свята – Дня вишиванки, який відзначається у третій четвер травня і об’єднує українців в усьому світі. Керівництво, працівники, студенти, аспіранти одягають вишивані сорочки, плаття, прикрашені старовинними візерунками, збереженими нашими мамами і бабусями, приймають участь у флешмобі.


Мета свята – нагадати усім, що вишиванка є унікальним кодом українського етносу із зашифрованими оберегами, таємничими знаками та символами, а вишитий одяг пасує сучасним красуням і парубкам, людям юного й поважного віку так само, як і сотні років тому. Свято вишиванки має на меті відродити національну гідність та повагу до української нації і України, як самих українців, так і усієї світової спільноти.

 

Цього року День вишиванки припав на 18 травня. У суворих воєнних умовах, коли українці відстоюють свою національну автентичність і борються за неї, віддаючи життя, вишиванка має особливий сенс – це генетичний код та духовна броня для кожного з нас. Одягнена вишиванка 18 травня  – символ незламності українського духу, свідчення того, що українці – вільний та незламний народ.

Довідково: Як свідчать проведені нашими студентами-маркетологами дослідження, попит на вишиванки в останні роки і особливо під час війни росте, при виборі сорочки люди почали більше цікавитися стародавніми техніками і сакральністю візерунків, значенням символів. За останні роки кількість придбаних вишиванок в Україні зросла більш як учетверо, свідчить статистика сервісу OLX. Станом на квітень кількість відгуків на оголошення про купівлю вишиванок сягнула майже 30 тисяч у 2023 році, порівняно із 7 тисячами у 2021 році. З огляду на всі оголошення на платформі OLX, середня вартість вишиванки нині близько 1300 гривень. Лідери за кількістю пропозицій — Львів, Івано-Франківськ, Коломия.

День вишиванки. Це великий день,
Бо люди згадують сім’ю, родину.
Як шила мати і вела пісень,
Сорочку гарну вишивала сину.
Лягав собі узор на полотні,
А мати шила і думки вплітала.
Так долю вишивала день при дні,
Щоб добра доля сина не минала.
А як же вишивала рушники
І дарувала дітям на дорогу…
Щоб діти подолали всі шляхи
Й верталися до рідного порогу.
В тих вишиванках думи і пісні,
Про щастя мрії, туга за синами,
Тривога вічна, гарні дні ясні,
До Бога звернення - молитва мами.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 316