Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Свято вишиванки: єднаймося, Українці!

18:49, 18-05-2023

Кожного року колектив кафедри маркетингу разом із студентами долучається до проведення світлого і неймовірно красивого свята – Дня вишиванки, який відзначається у третій четвер травня і об’єднує українців в усьому світі. Керівництво, працівники, студенти, аспіранти одягають вишивані сорочки, плаття, прикрашені старовинними візерунками, збереженими нашими мамами і бабусями, приймають участь у флешмобі.


Мета свята – нагадати усім, що вишиванка є унікальним кодом українського етносу із зашифрованими оберегами, таємничими знаками та символами, а вишитий одяг пасує сучасним красуням і парубкам, людям юного й поважного віку так само, як і сотні років тому. Свято вишиванки має на меті відродити національну гідність та повагу до української нації і України, як самих українців, так і усієї світової спільноти.

 

Цього року День вишиванки припав на 18 травня. У суворих воєнних умовах, коли українці відстоюють свою національну автентичність і борються за неї, віддаючи життя, вишиванка має особливий сенс – це генетичний код та духовна броня для кожного з нас. Одягнена вишиванка 18 травня  – символ незламності українського духу, свідчення того, що українці – вільний та незламний народ.

Довідково: Як свідчать проведені нашими студентами-маркетологами дослідження, попит на вишиванки в останні роки і особливо під час війни росте, при виборі сорочки люди почали більше цікавитися стародавніми техніками і сакральністю візерунків, значенням символів. За останні роки кількість придбаних вишиванок в Україні зросла більш як учетверо, свідчить статистика сервісу OLX. Станом на квітень кількість відгуків на оголошення про купівлю вишиванок сягнула майже 30 тисяч у 2023 році, порівняно із 7 тисячами у 2021 році. З огляду на всі оголошення на платформі OLX, середня вартість вишиванки нині близько 1300 гривень. Лідери за кількістю пропозицій — Львів, Івано-Франківськ, Коломия.

День вишиванки. Це великий день,
Бо люди згадують сім’ю, родину.
Як шила мати і вела пісень,
Сорочку гарну вишивала сину.
Лягав собі узор на полотні,
А мати шила і думки вплітала.
Так долю вишивала день при дні,
Щоб добра доля сина не минала.
А як же вишивала рушники
І дарувала дітям на дорогу…
Щоб діти подолали всі шляхи
Й верталися до рідного порогу.
В тих вишиванках думи і пісні,
Про щастя мрії, туга за синами,
Тривога вічна, гарні дні ясні,
До Бога звернення - молитва мами.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 391