Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Перспективи сучасних соціальних комунікацій у контексті розвитку інформаційних технологій

16:47, 31-07-2020

Вибір майбутньої професії завжди змушує об’єктивно й неупереджено дати відповідь на декілька запитань. Які перспективи цієї сфери діяльності? Які можливості з огляду на матеріальний добробут і реалізацію власного творчого потенціалу вона відкриває? Що є перевагою моєї спеціальності порівняно з іншими? Перелік запитань можна подовжувати. Однак очевидно, що остаточне рішення повинно бути всебічно раціонально обґрунтованим, свідомим та відповідати особистим інтересам і потребам абітурієнта.

Яку ж аргументацію можна навести на користь тих спеціальностей, якими опікується кафедра документознавства та інформаційної діяльності, - «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність»?

По-перше, це їх чітка практична спрямованість, що відповідає найсучаснішим тенденціям розвитку суспільства в умовах глобалізації. Саме соціальні комунікації постають головним механізмом змін у культурних, нормативних або регулюючих структурах держави та переслідують соціальні цілі. Вони також щільно пов’язані з політичними інноваціями, реалізацією ідей алеаторної та деліберативної демократії, оскільки, за прогнозами авторитетних експертів, у майбутньому основною формою участі в публічній владі постануть ефективні комунікації, а не традиційні вибори.

По-друге, це інноваційний зміст навчання, що органічно поєднує глибокі теоретичні знання з новітніми методами їх застосування на практиці. Для цього варто перерахувати лише назви деяких дисциплін: «Соціальні та кризові комунікації», «Стратегічні комунікації», «Комунікативна тактика та стратегія у зв’язках з громадськістю», «Конфліктологія і теорія переговорів (у тому числі дипломатичний протокол і етикет»), «Організація і управління діяльністю інформаційних установ», «Іміджологія» тощо.

По-третє, соціальні комунікації мають надзвичайно широкий спектр застосування, починаючи від управління персоналом, кризового менеджменту, практики виходу з конфліктних ситуацій, зв’язків з громадськістю та органами публічної влади до організації PR-кампаній, рекламної діяльності, надання консультативних послуг тощо. Крім цього, соціальні комунікації взаємопов’язані з журналістикою, психологією, соціологією та іншими важливими соціально-гуманітарними сферами життя.

Слід також зважити на те, що комунікативні знання, навички та вміння в Державному університеті телекомунікацій ефективно доповнюються новітнім інструментарієм інформаційних технологій.

Запрошуємо на навчання!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 7 852