Ефективність підготовки майбутніх фахівців залежить від доцільності впровадження в практику роботи викладача різноманітних форм організації навчання.
Адже сьогодні проблема організації начального процесу у вищих закладах освіти особливо актуальна. Сучасна вища школа висуває нові вимоги до організації навчально-виховного процесу підготовки майбутніх фахівців, що зумовлено низкою потреб і закономірностей розвитку сучасного суспільства, євроінтеграційними процесами.
Особливої ваги набуває окреслене питання в ракурсі сучасної реформи освіти України, у площині застосування компетентнісного підходу до формування фахівця.
Усвідомлюючи важливість сучасних освітніх тенденцій та підтримуючи стратегію Державного університету телекомунікацій щодо застосування інноваційних методів навчання, домінантної практичної складової як запоруки успішної реалізації фахівця на сучасному ринку праці, кафедрою документознавства та інформаційної діяльності 30 січня 2018 р. було проведено черговий науково-методичний семінар, присвячений окресленим питанням.
Особливу увагу було приділено розгляду методик проведення практичних занять. Адже їх ефективність визначається не тільки ретельним дотриманням усіх етапів підготовки та проведення заняття, не лише високим рівнем засвоєння теоретичного матеріалу, а й результативністю сформованості необхідних практичних умінь і навичок, необхідних для подальшої роботи, що, звичайно, залежить і від рівня сформованості практичної компетентності самого викладача.