24 вересня 2015 року кафедра документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності спільно з кафедрою управління інноваційною діяльністю провели міжкафедральний науково-методичний семінар за темою:
Неформальні методи навчання: перспективи, можливості, виклики
Суспільство, в якому ми живемо, весь час розвивається та змінюється. Виникають нові сфери відносин, нові спеціальності, які формують нові дисципліни.
Вища школа України перебуває у стадії реформування. Це обумовило пошук нових форм та технологій навчання.
Посткласична методологія навчання докорінно відрізняється від класичної насамперед місцем і роллю основних учасників навчального процесу: викладача і того, кого навчають, а також їх взаєминами, змістом і характером діяльності.
Сама ситуація спілкування викладача зі студентом формує досить значний комплекс особистісних якостей студентів. Вони стають більш самостійним, оскільки аналіз ситуації потребує індивідуальної активності в осмисленні конкретної ситуації.
Під час семінару обговорювалися нові прогресивні методи навчання та можливість впровадження цих методів у навчальному процесі.
У виступах присутніх: Петькун С.М., Гудзь О.Є., Колодіної Л.С., Бортник О.В., Зозулі Н.Ю., Стежко С.О. було порушено питання пошуку нових форм та технологій навчання.
Одним із шляхів підвищення продуктивності форм неформальної освіти є застосування в навчальному процесі різноманітних інтерактивних методів. До такихметодів відноситься ситуативний (кейс-стаді). Мета застосування даного методу – це підготовка висококваліфікованого фахівця зі знаннями, вміннями і навичками, які забезпечать йому конкурентноспроможність на ринку праці.