Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Комунікативна методика як найкращий спосіб вивчення англійської мови

17:31, 14-09-2021

У Державному університеті телекомунікацій почався новий навчальний рік. Студенти відпочили, набралися сил, і готові до підкорення нових навчальних вершин.

Викладачі кафедри англійської мови не тільки відпочивали, але й підвищували свою кваліфікацію, відвідуючи семінари, вебінари, конференції та майстер класи. Особливу увагу наші викладачі приділили вдосконаленню навичок використання в роботі комунікативної методики, і готові продемонструвати їх своїм студентам.

На сьогоднішній день комунікативна методика це найефективніший спосіб вивчення англійської мови, який підходить абсолютно всім. Вона спрямована на розвиток вміння невимушено говорити на різні теми. Чим більше і частіше учень говорить англійською, тим швидше вчиться формулювати свої думки. А на заняттях c використанням комунікативної методики студенти будуть розмовляти більшу частину уроку. Основний навик, над вдосконаленням якого працює комунікативна методика, це вміння говорити коректно. Студентів навчають не тільки говорити на різні теми, але і при цьому стежити за правильністю мови. Мовний бар'єр частіше всього розвивається від того, що людина боїться допустити помилку в розмові. І з цим страхом успішно бореться комунікативний підхід: розвитку навичок говоріння присвячено до 70% часу уроку.

Основні принципи комунікативної методики викладання англійської мови:

  • Розмовляємо вільно з першого уроку. На кожному уроці студенти опановують кількома десятками слів і фраз, відразу ж використовуючи їх в розмові. Це дозволяє швидко звикнути до звучання мови, попереджає появу мовного бар'єру.
  • Грамотна і побіжна мова. Вивчаючи мову за цією методикою, студентам не потрібно вибирати: говорити вільно або говорити правильно. Мова буде швидкої й грамотної одночасно.
  • При навчанні використовуються сучасні посібники. Ретельно опрацьовані англомовні підручники містять захоплюючий і, найголовніше, практичний матеріал, який учні зможуть використовувати у своїй майбутній професії, а також в звичайному житті.
  • Викладач проходить зі студентом три стадії навчання: engagement (залучення), study (вивчення) і activation (активація матеріалу - використання). На стадії engagement педагог залучає учня в процес навчання: ініціює захоплюючу дискусію, пропонує обговорити картинку або відео. На стадії вивчення студенту пояснюють граматичну тему і використання нових слів і виразів, тобто працюють над розширенням словникового запасу і оволодінням граматикою. На стадії активації знань студент виконує різні вправи для закріплення нової граматики і слів. Це може бути продовження обговорення теми, але вже із застосуванням отриманих знань.

Побажання студентам від викладачів на новий навчальний рік прості. Відвідувати заняття з англійської мови, слухати і чути свого викладача, вчитися з задоволенням і намагатися говорити англійською.

Науково-методичне повідомлення підготувала
старший викладач кафедри Англійської мови Холл Т.О.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 4 626