Пара за парою викладачам доводиться ломати голову і придумувати спосіб ,як провести заняття без звичних матеріалів після переходу на дистанційну форму навчання. Працюючи в онлайн режимі хочеться зберегти ту ж динаміку і свободу, як і в аудиторії. Студенти відразу відчують різницю, якщо ви не будите використовувати звичні для них види роботи.
Для того,щоб допомогти викладачам в підготовці до занять, онлайн-журнал для вчителів англійської #Teachaholic підготував 5 універсальних завдань, які можно провести в будь-якому форматі:
Для початку зробіть підбірку фотографій, які будуть цікаві для ваших студентів (для цього можна використати, например, Unsplash).
Потім разділіть студентів на групи або кімнати в Zoom. Кожна група отримує свою фотографію, завдання – придумати до неї один підпис. Потім попросити групи поділитися своїми варіантами в чаті.
Теперь студенти повинні обговорити, що може бути на фотографії, базуючись на підписах, отриманих від одногрупників. Кожна група презентує свій варіант. Виграє та команда, яка зможе детальніше описати фото.
Виберіть фотографію і в фоторедакторі максимально збільшіть її певну частину. Розмістіть збільшене фото в чаті.
Встановіть ліміт часу (напр., 1 хв), щоб кожен написав в чаті, що на його думку на фото.
Покажіть студентам всю фотографію і визначте, чи зміг хто-небуть здогадатися, що там було зображено.
Напишіть в чаті реальний заголовок новин, випустив з нього одно-два слова. Наприклад:
Help! My Boyfriend Thinks I’m the Reincarnation of an ____________ _____________.
Всі студенти повинні написати свої варіанти пропущених слів, після чого ви напишете правильний варіант.
Опублікуйте в чаті уривок з негативного відгуку про популярний фільм, книгу або місце. Наприклад:
“I think this is one of the wort movies I have ever seen. An awful script combined with awful actors. The only thing I found “more valuable” are the special effects, but on a 200 million dollars movie this is obvious.”
Розділіть студентів на групи и попросіть догадатись, що це за фільм. Встановіть ліміт часу.
В чаті напишіть запитання з пропущеним словом. Наприклад:
If ____ could talk, what would it say?
Попросіть студентів придумати свій варіант і відправити в чат – потім всі разом проголосуйте за найбільш креативний. (If a pigeon could talk, what would it say?)
Ще більше ідей для своїх занять ви можете знайти в журналі #Teachaholic.
Науково-методичне повідомлення підготувала
доц. кафедри ІМ Кузьмич С.І.