Поняття креативності є досить складним та різностороннім, а його аспекти, як правило, вивчаються та аналізуються з різних точок зору. Це є однією з причин, чому не існує загально прийнятого визначення креативності, і тому завжди слід враховувати з якої точки зору ми визначаємо це поняття.
Креативний підхід до викладання іноземної мови - це представлення креативності, як однієї з багатьох природних вмінь та талантів, якими володіє кожна людина. Такий підхід базується на ідеї, що кожен може скористатися своїм прихованим потенціалом бути креативним при певних умовах, і що студенти володіють різними формами та рівнями креативності. Завдання викладача полягає у стимулюванні їхнього креативного потенціалу у процесі навчання. Викладачі іноземної мови мають можливість скористатися наступними методичними перевагами з метою активізації креативності студентів.
По-перше, мова є креативною по своїй суті. Ми можемо виразити або передати ідею у різний спосіб. Крім цього, будь-яка виражена ідея може викликати безліч різних реакцій та емоцій. Будь-яке речення, фраза чи слово, які ми говоримо чи пишемо, формуються в унікальний момент комунікації, їх можна створити, сформулювати чи перефразувати заново залежно від цілей автора.
По-друге, під час занять з іноземної мови викладач, окрім свого предмету, може торкатися тем філософії, управління, правознавства, фокусуючись при цьому на мовних пріоритетах. За таких обставин створюється творча атмосфера, коли студенти та викладач отримують можливість обмінятися своїм індивідуальним досвідом, власними знаннями та вміннями.
По-третє, студентів також можна легко залучити до креативних ситуацій, під час яких їм доводиться знаходити одну або декілька відповідей на цілий ряд взаємозалежних проблем. Вони не знають, як можна вирішити проблему, можливо не впевнені, скільки рішень має проблема - одно, декілька чи її зовсім не можна вирішити? Студентам не пропонуються прості ситуації з чіткими рішеннями виграв - програв або правильно – неправильно. Скоріше за все вони зустрінуться зі складними ситуаціями з неясними або вірогідними рішеннями. Оскільки вживання мови представляє собою певну форму комунікації, якою можна скористатися майже в кожній ситуації, достовірність та ситуації близькі до реальності можна створити набагато легше, аніж при викладанні інших предметів.
Як підсумок, слід зазначити, що застосування креативних методів при викладанні іноземної мови сприяє засвоєнню іншомовного матеріалу. Це демонструє студентам всю багатогранність та складність структури мови, удосконалює навички її застосування в реальних життєвих ситуаціях в сприятливому та динамічному середовищі.