У Державному університеті телекомунікацій на 1-2 курсах на тиждень проводиться 3 пари навчальних занять з англійської мови. Навчальний час, відведений для самостійної роботи студента регламентується робочим навчальним планом і становить від 3 години на тиждень, які відведено для ефективного засвоєння вивченого матеріалу студентами з іноземної мови.
Самостійна робота студента – це форма організації навчального процесу, при якій заплановані завдання виконуються студентом під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. [1] Загалом, самостійна робота студентів – це невід’ємна частина навчального процесу, що сприяє поглибленню й розширенню знань, посиленню інтересу до пізнавальної діяльності, формуванню творчої особистості спеціаліста, здатного до самовдосконалення та самоосвіти.
Щоб самостійна робота була ефективною, студент має глибоко усвідомити її необхідність, мету й подальшу корисність для себе.
Фактори успіху у самонавчанні:
Тому, враховуючи вище перераховані фактори успіху у самонавчанні, варто підкреслити, що виконання завдань самостійної роботи створює базу для формування як внутрішньої мотивації вивчення іноземної мови, так і навчання студентів загалом. Як правило, студент, який володіє навичками самостійної роботи, активніше і глибше засвоює навчальний матеріал виявляється краще підготовленим до творчої праці, до самоосвіти і продовження навчання.
Отож, самостійна робота визначається готовністю до безперервного пошуку нового, актуального знання, до грамотного здійснення інформаційних процесів (пошуку, зберігання, переробки) – що є однією з професійнох компетенції фахівця в будь-якій галузі, яка визначає успішність його особового зростання і соціальну затребуваність. І варто зазаначити, що самостійна робота буде важливою і після закінчення занять з іноземної мови за розкладом.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ