На сучасному етапі іноземні мови все більш істотно впливають на узвичаєне життя людини. Підвищення ефективності навчання іноземних мов у закладах освіти набуває актуальності. Багатьма вченими здійснені численні практичні та теоретичні, психологічні й лінгводидактичні дослідження, присвячені актуальним питанням навчання іноземних мов, розвитку мовної свідомості студентів та формуванню мовних та мовленнєвих умінь та навичок в межах міжнародного мовного стандарту В2.
Запровадження принципів семіотичного підходу у процес навчання англійській мові дозволяє з’ясувати, як завдяки текстам студенти нашого університету долучаються до конструювання значень. Вивчення мови передбачає оволодіння навичкою висловлення значень, розширення ресурсної бази системи мови задля вираження й сприйняття значень.
Завдяки застосуванню текстового підходу до навчання англійської мови студенти ДУТ вже на початкових етапах навчання залучаються до читання та прослуховування значної кількості автентичних текстів. Передбачається опрацювання цих текстів фахового спрямування та інших текстів на актуальні теми для ознайомлення наших студентів з вживаними стилістичними жанрами. Завдяки цьому розвиваються семіотичні компетенції студентів, підвищується мотивація до вивчення англійської мови. Крім того, комунікативні, навчальні й творчі завдання з англійської мови, створені на основі автентичних текстів, породжують природні реакції та відповіді, на відміну від штучних питань, складених з метою контролю розуміння прочитаних та прослуханих текстів. Працюючи над автентичними іншомовними текстами, студенти, під час практичних занять, розвивають вміння висловлювати власні думки, виражати власну позицію, погляди та ставлення. До того ж аналізуючи іншомовні тексти, осмислюючи їх та реагуючи на їхній зміст вони здобувають запас знань, навичок та досвіду корисний для роботи з граматичними структурами та формами висловлювання. Опрацьовуючи іншомовні автентичні тексти, студенти ДУТ вчаться аналізувати дискурс та лексико-граматичні ресурси, використані для текстуалізації значень.
Узагальнюючи, зазначу, що навчання іноземній мові ІТ-спеціалістів передбачає навчання коректного сприйняття та розуміння значень, які містяться у тексті, а також формування навичок добору та застосування доречного стилю та лексико-граматичних засобів для того, щоб долучитися до соціокультурної діяльності англійської мови.