Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про участь кафедри ІМ в роботі Міжнародної виставки з питань вищої освіти “Education USA”

12:45, 19-10-2017

Виставку було проведено 16.10.17 в НСК “Олімпійський” за такою програмою:

  • презентації представників університетів США та Європи;
  • виступи представників дипломатичного корпусу США та України;
  • розповсюдження (за секціями) відповідної інформаційної продукції університетів.

Найбільш важливі результати відвідування виставки:

  • отримання актуальних відомостей про організацію і проведення навчального процесу в різноманітних ВНЗ світу;
  • підтвердження важливого місця, яке посідають ІТ-технологіїі відповідне навчання в ВНЗ світу;
  • отримання відповідних автентичних матеріалів (англійською мовою) про роботу світових ВНЗ, що буде використано для покращення якості навчального процесу;
  • уточнення понятійного англомовного апарату сфери “освіта ВНЗ”;
  • можливість (для гостей виставки) занурення в англомовне середовище, участі в дискусіях та ін.

Захід виявився досить цікавим і корисним.

Детальну інформацію можна отримати за адресою:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 084