Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Про участь кафедри ІМ в роботі Міжнародної виставки з питань вищої освіти “Education USA”

12:45, 19-10-2017

Виставку було проведено 16.10.17 в НСК “Олімпійський” за такою програмою:

  • презентації представників університетів США та Європи;
  • виступи представників дипломатичного корпусу США та України;
  • розповсюдження (за секціями) відповідної інформаційної продукції університетів.

Найбільш важливі результати відвідування виставки:

  • отримання актуальних відомостей про організацію і проведення навчального процесу в різноманітних ВНЗ світу;
  • підтвердження важливого місця, яке посідають ІТ-технологіїі відповідне навчання в ВНЗ світу;
  • отримання відповідних автентичних матеріалів (англійською мовою) про роботу світових ВНЗ, що буде використано для покращення якості навчального процесу;
  • уточнення понятійного англомовного апарату сфери “освіта ВНЗ”;
  • можливість (для гостей виставки) занурення в англомовне середовище, участі в дискусіях та ін.

Захід виявився досить цікавим і корисним.

Детальну інформацію можна отримати за адресою:

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 784
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка