XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Чи легко вчити англійську з піснями?

13:31, 14-03-2023

Легко, якщо вміти їх застосовувати. Як показав мій досвід, пісня з англійським текстом має кілька призначень, а відтак і відповідати певним вимогам. Викладачеві варто тримати напоготові колекцію пісень з різними словами, різної тривалості (проте не варто вдаватися до треків понад 5 хвилин, бо це стомлює студентів) і різних жанрів. На початку семестру краще провести опитування серед студентів на предмет того, які пісні їм більше до вподоби, скласти список і заздалегідь дослідити тексти. Нічого дивного не буде, якщо молоді люди виявляться чудовими знавцями пісенного жанру, спроможними цитувати улюблені твори в значних обсягах. Отже, як поставити пісню на службу навчанню?  

Викладач має відчути слушний момент для музичної паузи – напала втома, задовго виконували попередні завдання, гарно працювали й заслуговують на пісенну «премію» і так далі. Відтак пісня допоможе розслабитись, пересвідчитись у тому, що і в Британії та Сполучених Штатах також вживають ці марудні дієслівні часи, привернути увагу вимовою співця й викликати бажання її наслідувати. Не варто залишати гарний репертуар без цікавих і корисних завдань. Можна поставити кілька каверзних запитань перед прослуховуванням (у випадку з короткотривалим твором допускаються два повтори, і тут можна спершу дати більш загальні завдання, а потім – дещо детальніші), можна запропонувати студентам знайти приклади певних конструкцій (попередній збір музичних творів та їхній аналіз дається взнаки), роздрукувати попередньо тексти з пропусками або помилками й роздати студентам для «реконструкції». До того ж, гарний твір – це почасти серйозна проблема, порушена авторами, і її можна обговорити в міні-групах чи парах. Якщо студенти схильні до малювання, вони можуть зобразити сюжет пісні олівцем чи пензлем. Можна дати студентам фонетичне завдання – скажімо, сфокусувати на певних звуках і запропонувати знайти їх на картках із текстами. Підспівування варто вітати. Найсильніші студенти можуть спробувати написати поетичну пародію на почутий музичний шедевр.

Одним словом, пісня навчає, і таке навчання невід’ємне від задоволення і, звісно, результату. 

Підготував доцент кафедри англійської мови Клочков В.В.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 1 012