Чимало поколінь стикалося з тим, що навчання та робота відбувалися за чітко визначеним алгоритмом, а відхід від правил вважався швидше помилкою, а не проявом креативності. Однак, майбутнє за тими, хто вміє дивитися на речі та явища під іншим кутом та пропонувати нестандартні варіанти вирішення завдань. Сучасний світ у своєму розвитку досягнув високого рівня автоматизації та зумів запустити ключові процеси життя без участі людини, а відтак людству потрібні ті, хто зможе цими процесами управляти.
На кафедрі Публічного управління та адміністрування розуміють усі виклики. Саме тому у процесі навчання ми намагаємося розкрити творчий потенціал студентів. Завдання може бути одне, але варіантів його виконання – безліч. Ми спонукаємо шукати свій власний підхід до вирішення завдання, розвивати критичне мислення, аналітичні здібності та вміння презентувати свою позицію.
Для реалізації цих цілей ми намагаємося створити креативне середовище, яке повинно не лише надавати можливість кожному студенту на будь-якому освітньому рівні розвинути вихідний творчий потенціал, але й розвинути потребу в подальшому самопізнанні, творчому саморозвитку, сформувати в людини об’єктивну самооцінку. Адже процес навчання не обмежується стінами університету. Ми пропагуємо серед студентства продовжувати процес пошуку та пізнання поза межами аудиторії та після завершення навчання. Саме такий підхід дозволить посісти лідируючі позиції на ринку праці.
Основними вимогами до креативного середовища є високий рівень невизначеності й проблемності, мотивована творчість, сприйняття навчального матеріалу повною мірою та застосування набутих знань в активній креативно-професійній діяльності.
Цього року більшість навчального часу вимушено відбувається дистанційно. Попри це наше бачення та підхід до навчання не змінилися. Ми й надалі намагаємося дати студентові максимальну свободу для застосування своїх вмінь і навичок та реалізації свого творчого та інтелектуального потенціалу. Нехай соціальні мережі стануть лише засобом прояву креативу та новим способом вираження його, але аж ніяк не перепоною для пізнання свого фаху та підготовки до викликів діджиталізованого світу.