Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Тільки за рахунок специфіки саме Державного університету телекомунікацій в Україні стає можливим підготовка публічного управлінця з універсальними компетенціями майбутнього!

10:43, 31-03-2019

Е-ресурси для інноваційного змісту навчання майбутніх державних менеджерів

Кожен з нас, незалежно від віку й досвіду, брав участь у побутових баталіях щодо якості роботи чиновників. І, як правило, всі приходили до єдиної думки – якість роботи державного службовця напряму залежить від його професійних компетентностей. Ми хочемо, щоб йому були притаманні моральні цінності – порядність, чесність, справедливість, доброта й людське ставлення до громадян. Саме таку амбітну задачу – підготовка нового свідомого державного менеджера вирішує кафедра публічного управління та адміністрування у рамках навчальної дисципліни «Професійна компетентність державних службовців» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Об’єктивно, що формування сучасного, політично й ідеологічно незаангажованого професіонала органів державної влади вимагає інноваційного підходу до навчання. У контексті поставленого завдання актуальним вбачається не просто органічне поєднання вимог державно-управлінської практики та специфіки Університету – інформаційні технології та телекомунікації. Реальна світова та вітчизняна освітня та управлінська практики визначили необхідність таких ресурсів у сучасному професійному житті. А, отже, не маючи їх, будь-який заклад вищої освіти просто неспроможний забезпечити сучасну управлінську освіту.

Інтегративним практикоорієнтованим елементом занять в університеті телекомунікацій майбутніх державних службовців – студентів стало вивчення освітніх ресурсів на електронній платформі Швейцарсько-українського проекту "Підтримка децентралізації в Україні" DESPRO «Cпільнота практик: сталий розвиток», що впроваджується Швейцарським центром ресурсів та консультацій з питань розвитку Skat за підтримки Швейцарської Конфедерації.

У рубриці «Нова державна служба: доступно про головне» студенти ознайомилися із основними напрямами та змістом реформ державного управління, основами аналізу політики та стратегічного планування. Найбільшу зацікавленість викликала прикладна частина сайту, а саме можливість пройти пробне тестування на знання законодавства, аналітичні та вербальні здібності. Слід зазначити, що більшість оптантів показали, як для першого досвіду, досить високі результати – від 20 до 26 балів. А це вже серйозна заявка не перемогу у конкурсному відборі на посади державної служби в команді фахівців з питань реформ.

Надзвичайно корисною у професійному та особистісному вимірі стала комунікаційна платформа «Ключові показники ефективності», на якій розміщені напрацювання щодо визначення результатів службової діяльності державних службовців. Молода генерація майбутніх публічних управлінців актуалізувала проблему якості роботи державного апарату. У гарячих дискусіях обговорювалось головне питання: Якщо існують конкретні показники результатів роботи, то чому низька ефективність державних службовців? Консолідована відповідь охоплювала низький рівень професійних компетентностей та недостатність мотивації до роботи.

Також студенти могли перевірити себе в ролі майбутніх HR-менеджерів у рамках практикумів «Визначення рівня спроможності служб управління персоналом державних органів», «Професійні вимоги та компетентності для державних службовців служб управління персоналом». Студенти мали можливість визначити спроможність служби управління персоналом через призму індивідуального досвіду. Аналіз студентами власних компетентностей у контексті вимог до працівників вищезгаданих служб сприяв поглибленню рефлексії та визначенню нових векторів саморозвитку й самовдосконалення.

Звичайно кафедра публічного управління та адміністрування розвиватиме існуючі напрацювання. На близьку перспективу розробляються концептуальні підходи до впровадження в освітній процес програмно-апаратних продуктів проектного менеджменту. Це дасть можливість розвивати технічні, контекстуальні та поведінкові компетентності студентів, що стане їм в нагоді не лише на державній службі. Отримані знання та розвинені якості проектного менеджера згодяться як на державній службі, так і будуть надзвичайно корисними для роботи з проектами у бізнес- та неурядовому секторі.

Родзинкою перспективного інноваційного розвитку програм спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» слугує інсталяція та налагодження роботи Ситуативного центру підтримки прийняття стратегічних рішень керівниками органів державної влади. Важливо, що інструментарій Ситуативного центру дозволяє розвинути у студентів уміння та навички прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності.

Таким чином, інноваційні підходи кафедри публічного управління та адміністрування до навчання та активна інтеграція інформаційних технологій у навчання слугують основою підготовки справжніх професіоналів-управлінців майбутнього!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 841