Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедральні новації з формування комунікативної компетентності публічного управлінця у студентів

13:49, 04-03-2018

В сучасних умовах розвитку суспільних відносин в контексті євроінтеграційних процесів чи не головним постає питання встановлення зв’язків між державою та інституціями суспільства, між органами державної влади й населенням. А саме це питання вирішує комунікативна діяльність державних службовців. Науковці вважають комунікативні якості елементами професійної мобільності державних службовців.

Час вимагає інноваційних методів у побудові взаємовідносин держави та суспільства, удосконалення стилю державно-управлінської діяльності у вирішенні суспільних проблем, зміцнення довіри громадянського суспільства до влади, підвищення ефективності функціонування органів влади, підтримки їх єдності. У цьому контексті цілеспрямований вплив держави на розвиток суспільних процесів та відносин має відбуватися не тільки через виконавчу і розпорядчу діяльність. Важливе місце посідає комунікативна діяльність, яка здійснює формуючий вплив на процеси суспільного розвитку для регулювання суспільних відносин, а також взаємовідносин держави та суспільства.

Одне з протиріч, що утворюються у державних службовців згідно діяльності, полягає в специфіці духовного світу державного службовця — постійному подоланні бажання зберегти деяку міру самостійності відносно відомства і загальнодержавної лінії. Здатність зробити правильний моральний вибір є показником цілісності його духовної культури, заснованої на прагненні до загального блага, свідомому виборі напряму діяльності, почутті відповідальності перед своєю совістю і перед громадською думкою за наслідки і результати своєї діяльності. Саме ці цінності, у кращому розумінні, прагнуть реалізації в комунікації державних службовців з громадянами.

Саме з цих причин кафедрою Публічного управління та адміністрування розглянуто питання оптимізаційних заходів щодо узгодження морально-етичних компетентностей майбутнього публічного управлінця та його науково-практичних (дисциплінарних) компетенцій професійного спрямування. Звісно, система професійного виховання, що запроваджена в Державному університеті телекомунікацій для студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» забезпечить нарощування і морально-етичних, і науково-практичних компетентностей майбутніх управлінців – див. розділ «Оригінальна система виховання професіоналів нової формації»

На засіданні кафедри в процесі обговорення визначено, що система професійного навчання та професійного виховання в ДУТ на досить високому рівні, є ефективною та дає позитивні результати. Однак питання пожвавлення зацікавленості студентів у науковому навчанні самовдосконаленню морально-етичної складової професіонала з публічного управління потребує більшої уваги.

Посиленню програми професійного виховання в цьому питанні мають сприяти і всі елементи внутрішньої університетської структури навчання студентів. Розглядаючи вище означену проблему, на засіданні кафедри публічного управління і адміністрування ухвалено розробити систему заходів щодо заохочення студентів до наукового підходу до власного самовдосконалення у морально-етичному аспекті.

Так, вирішення цього завдання було покладено на нашу внутрішню структуру - Дозвілевий клуб молодих науковців, основну інформацію – див. розділ Кафедра Публічного управління і адміністрування – Загальна інформація

На черговому зібранні студентів Клубу перед ними була поставлена задача: у науковому форматі виразити своє бачення морально-етичних та основних професійних ділових якостей публічного управлінця і оформити все це у вигляді нарисів, тез доповідей, наукових або науково-публіцистичних профілів (есеїв, есе, ессе – множина підходів до перекладів) тощо. Оскільки члени Клубу – це переважно студенти першого та другого курсів, то вимоги до їх роботи були зведені до вираження їх власного бачення та пошуку відповідей на поставлені завдання шляхом використання наукової та науково-публіцистичної інформації. Потім, на черговому засіданні Клубу, зробити власну доповідь. Звісно, ці доповіді ще не можуть вважатися науковими, а тим більше авторськими. Це лише початок студентського шляху до наукових досліджень, який забезпечує формування початкових навичок у добірці необхідної інформації для вираження думки та надання відповідей на питання.

Результати проведеної роботи студентів спеціальності 281 «Публічне управління і адміністрування» оформлені у вигляді тез доповідей, які викладені на нашій сторінці – див. розділ - «Наукова галерея»

Це фактично перша спроба наших студентів осмислити і виразити у певному форматі своє бачення публічного управлінця та його морально-етичних якостей та власне сутності публічного управління.

Робота кафедри Публічного управління і адміністрування у цьому питанні продовжується. І наступні завдання, розв’язання яких має сприяти науково зваженому самовдосконаленню публічного управлінця зі студентських лав, вже перед студентами поставлені. Тому кафедра Публічного управління і адміністрування щиро вітає своїх шановних студентів із плідним початком роботи над собою, бажаємо успіхів у саморозвитку і зазначаємо, що ми завжди раді вам допомогти!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 5 756