Навчальний процес з Публічного управління та адміністрування в Державному університеті телекомунікацій адаптований до сучасних вимог суспільства, є досить динамічним і постійно оновлюваним. Висока динаміка трансформацій і змін у навчальних системах нашого вишу обумовлена динамікою суспільних перетворень, формуванням та реалізацією державних євроінтеграційних орієнтирів. Особливе місце у державних перебудовах має саме публічне управління. Тому й процес навчання з даної спеціальності не може бути абсолютно усталеним. Звісно, що базові наукові класичні парадигми залишаються незмінними, але варіативність їх реалізації в сучасних умовах та нові наукові погляди постійно наповнюють наші навчальні програми.
Неможливим стало не звернути увагу на реформування державного управління в частині переходу до “сервісної” моделі держави. І хоча у розвинених країнах Європи це вже почало відбуватися із середини 70-х років, то для нашої країни це є важливим питанням сьогодення. Тобто питання перетворення діяльності державних установ на сервісну практику надання послуг є актуальним.
Практичні здобутки країн, що вже давно розпочали цей процес, майорять науково-практичними здобутками, ознайомлення з якими є пріоритетним завданням освіти з публічного управління. Однак, приклади європейських країн у цьому питанні далеко не завжди можуть бути пристосовані у нашій практиці абсолютно ідентично. Багато нюансів та питань потрібно нам ще вирішувати та змінювати.
Як свідчить міжнародний досвід, одним з найбільш ефективних механізмів підвищення якості роботи органів державної влади з точки зору потреб споживачів є впровадження у їх діяльність стандартів і процедур, які зводять системи управління в державному секторі до єдиних з бізнес-сектором. Одним з прикладів такої ефективної стандартизації є запровадження в органах державної влади стандарту управління якістю ISO 9001:2000.
Упровадження стандартів пов’язано з організаційними змінами у роботі певної інституції і стосується питань:
Трансформація систем управління якістю в Європі вказує на те, що основою Європейської моделі досконалості стає концепція загального управління якістю (TQM). Відповідно до підходів TQM якість трактується не стільки як якість продукції чи наданих послуг, скільки як якість роботи підприємства/установи в цілому.
У відповідності до вище викладеного концептуальними акцентами в освіті з Публічного управління та адміністрування в ДУТ у програми з навчальних дисциплін було введено практично орієнтовану підготовку публічних управлінців з оволодіння в своїй діяльності основними компетентностями управління якістю за Європейськими стандартами TQM. Навчання за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» в нашому університеті забезпечить:
Як бачимо, компетентності, які введено в систему навчання з Публічного управління та адміністрування в університеті телекомунікацій, є актуальними в будь-якій професійній діяльності людини, і є надважливими для тих, хто опановує систему знань з управління державою.