Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Застосування «Blended Learning» як інноваційно-модерністського методу навчання

11:44, 19-04-2019

З метою ефективного вивчення української мови іноземними слухачами підготовчого відділення, викладачі кафедри української мови ННІГПД Державного університету телекомунікацій активно використовують різні методики навчання.

На сьогодні у світі існує велика кількість методик, що використовуються при вивченні іноземних мов і їх ефективність підтверджується на практиці.

Розглянемо «blended learning» або «змішане навчання», яке базується на інтеграції технологій навчання і є процесом, за якого традиційні технології навчання поєднуються з інноваційними технологіями електронного, дистанційного і мобільного навчання.

Вчені розглядають «blended learning» як інноваційно-модерністський метод навчання, який доцільно використати для розвитку комунікативної компетентності іноземних слухачів підготовчого відділення при вивченні української мови. М. Дрісколл розглядає поняття «змішане навчання» у техноцентричному (об’єднання різних режимів Web-технологій); психологічному (комбінація різноманітних психологічних підходів); методичному (поєднання традиційного й електронного навчання); практико-зорієнтованому (поєднання теоретичних та практичних складових навчального процесу).

Проаналізувавши твердження науковців щодо «blended learning» робимо висновок, що такий процес навчання можна ефективно використовувати з метою розвитку комунікативної компетенції іноземних слухачів підготовчого відділення. Водночас виникає багато питань щодо використання традиційних і апробованих світових методик щодо вивчення мов, які можуть бути використані з метою удосконалення складових «blended learning». Для прикладу розглянемо основні принципи дії декількох методик, що використовуються для розвитку комунікативних навичок іноземних слухачів підготовчого відділення.

Методика, що має назву «task-basedlearning» (навчання на основі завдань) використовується для розвитку навичок комунікації та вивчення сталих одиниць мови, та не має суворих правил щодо наслідування в усному мовленні всіх граматичних правил. Має вузький спектр використання лексико-граматичних одиниць. Відрізняється рядом переваг, та має і недоліки. Методика «task-basedlearning» ефективно працює у поєднанні з методикою «РРР» або «Present, Practice, Produce». Метод передбачає презентацію лексикограматичних одиниць, практику їх використання та застосування при безпосередньому контакті з українською мовою у життєвих ситуаціях різного типу. Контрольною фазою циклу методик викладачами кафедри була обрана методика «ТТТ»(Test, Teach, Test).

 

Отже, ряд обраних нами методик, що утворять основу для «blended learning» нашого часу і сприятимуть розвитку комунікативної компетенції іноземних слухачів підготовчого відділення можуть стати наступним кроком у поєднанні інноваційних і традиційних технологій навчання української мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки

Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.

Спеціалізація: Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки

Підготовка за даною спеціалізацією передбачає оволодіння наступними компетенціями: розробка конструкції деталі радіоелектронного апарату (РЕА), схем окремих вузлів та виробів мікроелектронної техніки, конструкції друкованої плати мікрозборки, конструкції плати гібридно-плівкової мікросхеми, конструкції вузла РЕА (вузла на друкованій платі, гібридно-плівкової мікросхеми), конструкції вузла РЕА з виконанням перевірочних розрахунків та корегування конструкції за результатами випробувань, конструкції блоків, частин високих ієрархічних рівнів та закінчених пристроїв РЕА; конструкторський супровід виробництва РЕА; модернізація та уніфікація конструкцій існуючих РЕА.

Переглядів: 7 011