Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про спеціальність 051 економіка

Науково-педагогічний склад
Навчальні дисципліни
Освітні програми
Діяльність кафедри
Матеріальна база
Партнери кафедри
Відгуки
Контактна інформація
Отримати консультацію
Інформація по дипломам, курсовим роботам та практикам

Про спеціальність 051 економіка

Про університет

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (ДУІКТ) – це провідний ЗВО України, що готує затребуваних ІТ-фахівців.  

Маючи понад 50 років досвіду, ДУІКТ – єдиний в Україні спеціалізований університет, який поєднує ІТ-освіту з реальним бізнесом. Тут працюють сучасні центри цифрових технологій, де студенти отримують практичні навички та реальні можливості. Уряд України визнав університет критично важливим для економіки.

  • Зручна локація в Києві, гарна транспортна розв'язка
  • Сучасний гуртожиток і спортивний майданчик на території Університету
  • Надійне укриття і потужні генератори для безперебійного живлення
  • Стильна їдальня з домашніми стравами і доступними цінами
  • Високошвидкісний інтернет і найсучасніше комп’ютерне обладнання
  • Гран-прі в номінації "Досягнення у працевлаштуванні випускників" 

 

Про кафедру економіки

Кафедра економіки ДУІКТ здійснює підготовку висококваліфікованих фахівців за спеціальністю "Економіка" на трьох освітніх рівнях: бакалаврат, магістратура та доктор філософії. 

 

Що відрізняє кафедру?

Детальніше

ПРОГРЕСИВНИЙ ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД

Кафедра Економіки укомплектована високопрофесійними викладачами. Майстерність цікаво викладати сформована завдяки їх широкому професійному досвіду та численним міжнародним стажуванням. Понад половину викладачів кафедри виступають консультантами сучасних бізнес-проєктів або мають власний бізнес. Наші викладачі охоче діляться зі студентами кращими економічними прикладами, оскільки обмінюються досвідом з іноземними колегами і відвідують провідні європейські університети. Особливо цінним є й те, що більшість викладачів мають міжнародні сертифікати В2  і не менше 20% своїх дисциплін викладають англійською. Йдучи  у ногу з життям, колектив кафедри робить зміст навчання орієнтованим на сучасні практики та цифрові інновації.

 

ЗАПРОШЕННЯ ДО ВИКЛАДАННЯ ФАХІВЦІВ З ВІДОМИХ КОМПАНІЙ

Кафедра Економіки активно розвиває зв’язки з Компаніями-партнерами, які є потенційними роботодавцями для наших випускників. На сьогодні компанії-партнери кафедри Економіки є лідерами у сфері «digital technologies», бізнес-аналітики, медіа і банківської сфер, торгівлі.

Керівники і провідні фахівці компаній є активними учасниками освітнього процесу і регулярно відвідують наш Університет з лекціями і майстер-класами. 

 

НАЙСУЧАСНІША ЛАБОРАТОРІЯ «ЦИФРОВІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ»

Навчальна лабораторія «Цифровізації бізнес-процесів» - це найсучасніший освітній хаб, де технології зустрічаються з  бізнесом і є можливість відточити свої цифрові навички.  

З першого курсу ми навчаємо наших студентів кращому бізнес-софту. Володіння програмними продуктами дозволяє ефективніше керувати бізнесом, відстежувати потенційних клієнтів, отримувати точні прогнози і позбавлятись рутинної роботи.

На сьогодні в лабораторії представлені:

  • ліцензовані ERP+CRM-cистеми: Odoo, Bas ERP
  • навчальні версії систем автоматизації бізнесу AMB Cloud
  • топові інструменти штучного інтелекту
  • хмарні рішення для малого і середнього бізнесу

Під час навчання в лабораторії студенти втілюють будь-які професійні задуми: від створення власного інтернет-магазину до розробки проєкту цифрової трансформації великої компанії.

 

ЦІКАВІ ПРАКТИКИ, СТАЖУВАННЯ І ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

У компаніях-партнерах наші студенти проходять практики і стажування та отримують сертифікати. Це дає можливість майбутнім фахівцям «відшліфувати» свої знання та навички безпосередньо на професійних теренах. Наші студенти швидко переймають досвід і  відмінно орієнтуються у трендах сучасної економіки. А найціннішою перевагою даної співпраці є те, що  в ці – відомі і провідні компанії –  підуть працювати наші випускники після завершення навчання.

 

 

 

Наші партнери

 

Представники компаній-партнерів, які викладають на кафедрі економіки

 

Викладацький склад

Ольга
ГУСЄВА

завідувач кафедри, доктор економічних наук

Катерина
ХАВРОВА

професор кафедри, доктор економічних наук

Альона
ГОЛОБОРОДЬКО

професор кафедри, доктор економічних наук

Марина
ПЕТЧЕНКО

проректор ДУІКТ, доцент кафедри, кандидат економічних наук

Ольга
ЧАТЧЕНКО

доцент кафедри, кандидат економічних наук

Анастасія
АРТЬОМОВА

доцент кафедри, кандидат економічних наук

Юрій
ПОКАНЕВИЧ

доцент кафедри, кандидат економічних наук

Олег
ФЕДОРЕНКО

доцент кафеди, кпндидат економічних наук

Юлія
ФІСУН

доцент кафедри, кандидат економічних наук

Наталя
ПЛЕВАКО

доцент кафедри, кандидат економічних наук

Роман
ПАЛІЙ

старший викладач, директор зі стратегічнгого розвитку ТОВ "G-TEC"

 

 

Чому варто обрати "економіку ІТ-бізнесу"

НАВЧИМО:

  • Керувати ІТ-компаніями і проєктами
  • Розвивати власний бізнес в on-line I off-line форматах
  • Управляти командами, процесами, фінансами, маркетингом і продажами
  • Здійснювати бізнес-аналітику і проводити цифровізацію бізнес-процесів
  • Бути справжнім бізнес-лідером

 

Унікальність програми

  • Для тих, хто хоче розуміти і мову програмістів, і мову бізнесу.
  • Для майбутніх лідерів цифрової економіки.
  • Фокус на бізнес-аналітику, цифрову економіку та підприємництво.
  • Практикоорієнтоване навчання з реальними кейсами.
  • Гарантовані стажування у провідних компаніях.

 

Творимо економіку успіху разом

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:

  facebook

 

Кар'єрні можливості

Широкий спектр професій для аналітиків, креативних фахівців та керівників у сфері ІТ та економіки: від бізнес-аналітиків та фінансових аналітиків до HR-generalistів, e-commerce менеджерів та CDTO.

ПРОФЕСІЇ ДЛЯ АНАЛІТИКІВ

  • Бізнес-аналітик – аналізує бізнес-процеси, впроваджує ІТ-рішення.
  • Фінансовий аналітик – прогнозує фінансові показники, розробляє стратегії розвитку.
  • Крипто-трейдер – займається купівлею-продажем криптовалют, аналізує ринок.
  • Економіст з бюджетування – займається розподілом фінансових ресурсів компанії.
  • Аналітик з інвестицій – оцінює інвестиційні проєкти, розраховує ризики.
  • Фахівець з економічної безпеки – виявляє та запобігає фінансовим ризикам.
  • Аудитор – перевіряє фінансову звітність, контролює відповідність стандартам.

ПРОФЕСІЇ ДЛЯ КРЕАТИВНИХ

  • HR-generalist – керує підбором персоналу, розвиває корпоративну культуру.
  • Менеджер по роботі з блогерами – координує співпрацю з лідерами думок.
  • E-commerce менеджер – керує онлайн-продажами та маркетингом.
  • Економіст-маркетолог – аналізує ринок, розробляє стратегії просування.
  • Фахівець зі стратегічного розвитку – формує довгострокові плани компанії.

КЕРІВНІ ПРОФЕСІЇ

  • CEO (керівник компанії) – приймає стратегічні рішення, керує бізнесом.
  • CDTO (Chief Digital Transformation Officer) – керує цифровою трансформацією бізнесу.
    Фінансовий директор – відповідає за фінансову політику компанії.
  • Комерційний директор – контролює маркетинг та продажі.
  • Head of sales – керує командою продажів, оптимізує стратегії збуту.

 

Обирай свою професію

Просто зараз!

 

Програма навчання


1 КУРС

Фундаментальні основи

  • Менеджмент. Маркетинг.
  • Цифрова економіка та економіка компаній
  • Технології АI, IoT і основи кібербезпеки
  • Управління командами. Бізнес-англійська.

2 КУРС

Розвиток бізнес-мислення

  • Фінансова система країни та економічні прогнози
  • Управління IT-компаніями. Основи програмування
  • Цифровізація бізнес-процесів (ERP-cистеми Odoo, BAS)
  • Електронний бізнес і робота з CRM-системами.

3 КУРС

Практика та стратегія

  • Глобальні економічні тренди та цифрова трансформація
  • Інвестиційний аналіз та стратегічне планування
  • Бізнес-аналітика: робота з системи і базами даних
  • Розробка бізнес-моделей. Лідерство і культура.

4 КУРС

Реальний бізнес та кар’єра

  • Побудова бізнес-стратегії та стартап-менеджмент
  • Створення та управління IT-продуктами
  • Антикризове управління та фінансова безпека
  • Кваліфікаційна робота на основі реальних кейсів

 

Приклади успішних випускників

Наші випускники працюють бізнес-аналітиками у міжнародних ІТ-компаніях, фінансовими аналітиками у провідних банках, e-commerce менеджерами у великих торговельних платформах та HR-generalistами.

Максим МАТВІЄНКО

фахівець з управління бізнес-процесами компанії "Лайфселл"

Мирослав СТЕЦЮК і Кирило ДЄМКОВ

власники бізнесу у сфері комп'ютерних ігор "Cobra Games Studio"

Дар'я МЕРОВИЧ

начальник відділу державних закупівель ДУІКТ

Марія ВЕНДЕЛЬ

 аналітик центру експертиз компанії "Starlightmedia"

 

Вартість навчання

Освітній рівень «Бакалавр»

  • Спеціалізація «Економіка підприємств ІТ-бізнесу» - 32 580 грн за рік

Освітній рівень «Магістр»

  • Спеціалізація «Економіка» - 42 360 грн за рік

Аспірантура

  • 52 000 грн за рік

Також є бюджетні місця

 

Умови вступу

Умови вступу на 1 курс 

Для вступу у бакалаврат за кошти бюджету та на контракт спеціальності С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)», освітня програма «Економіка підприємств ІТ-бізнесу» враховуватимуться результати НМТ (Національного мультипредметного тесту) за  2025 р. або НМТ 2024,  2023, 2022 р.

Подання документів і підтвердження місця навчання здійснюватиметься через інтернет.

Ключові дати вступної кампанії:

  • Реєстрація на НМТ (створення персонального кабінету на сайті УЦОЯО) –       з 6 березня по 3 квітня 2025 року.
  • Зміна реєстраційних даних – до 08 квітня
  • Отримання запрошення – до 04 травня
  • Проходження тестування НМТ – з 14 травня по 25 червня
  • Отримання результатів НМТ – до 04 липня
  • Якщо Ви не встигли зареєструватись в основу сесію – передбачена додаткова. Реєстраційний період з 9 по 14 травня.
  • Реєстрація електронних кабінетів вступників – з 1 липня 2025 року
  • Подання заяв для вступу – з 19 липня до 31 липня (18-00)
  • Оприлюднення рейтингових списків на бюджет – не пізніше 05 серпня.
  • Зарахування на бюджет – 10 серпня
  • Зарахування на контракт – не пізніше 31 серпня

Умови вступу на 2 та 3 курси 

Якщо Ви маєте диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра Ви можете поступати на навчання за спеціальністю С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)» на освітню програму «Економіка підприємств ІТ-бізнесу» одразу на 2-й або 3-й курси (денна форма навчання).

Дати основних етапів вступу на 2 та 3 курси співпадають з датами вступу на 1 курс (див. вище)

Умови вступу на 5 курс 

Для вступу до магістратури необхідно мати диплом бакалавра або диплом спеціаліста.

Вступ на навчання для здобуття магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)», освтіня програма «Економіка» відбуватиметься за результатами ЄВІ (єдиний вступний іспит) ЄВІ 2023 / 2024 / 2025 років + ЄФВВ (єдиний фаховий вступний іспит) 2025 року.

Основні етапи вступу в основну сесію

  • Реєстрація заяв на участь у вступних випробуваннях (ЄВІ, ЄФВВ) – з 02 по 22 травня
  • Якщо Ви не встигли зареєструватись в основу сесію – передбачена додаткова. Реєстраційний період з 16-17 червня.
  • Отримання запрошення на ЄВІ, ЄФВВ– до 12 червня.
  • Дізнатися точну дату проведення ЄВІ ви зможете зі свого запрошення.
  • Проходження тестування: з 21 червня по 12 липня.
  • Дати проведення ЄВІ та ЄФВВ  - 21 червня – 12 липня.
  • Результати основної сесії: до 18 серпня.
  • Реєстрація заяв вступників: 8–25 серпня.
  • Оприлюднення рейтингових списків, рекомендацій до зарахування та повідомлення вступників про право вчитися на бюджеті: 8–25 серпня.
  • Оприлюднення рейтингових списків на бюджет: до 26 серпня.
  • Зарахування вступників на бюджет: 29 серпня.
  • До 30 вересня — зарахування вступників на контракт.

 

Зв'яжіться з нами, якщо у вас залишилися питання:

+38 095 211 30 66

 
 
 

  

 

 

 

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Контактна інформація

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
м. Київ, вул. Солом’янська, 7

 050-155-40-65;
067-325-29-90

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 92 696
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ