Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Матеріальна база

Про спеціальність 075 - «Маркетинг»
Викладацький склад
Навчальні дисципліни
Освітні програми
Діяльність кафедри
Партнери кафедри
Відгуки студентів

Матеріальна база

Міністерством освіти і науки України навчально-матеріальна база Університету визнана однією з найкращих в Україні. Про що свідчить гран-прі у номінації “Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу”, яким був нагороджений  Університет у 2019 році Міністерством освіти і науки України. Всі навчальні класи Університету укомплектовані відеопроекторами з екранами, інтерактивними дошками, в лекційних аудиторіях і навчальних класах встановлені кондиціонери. У всіх навчальних класах встановлені нові навчальні столи та стільці. В кожному класі встановлені точки доступу до мережі Інтернет та комп’ютери, згідно кількості навчальних місць.

Для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу в університеті облаштовані укриття. Обладнання укриттів розраховано на безперервне перебування впродовж не менше 48 годин Тут є все необхідне: захищені аудиторії, інтернет, світло ( у т.ч. резервне освітлення), вода, засоби пожежогасіння, засоби надання медичної допомоги тощо, працюють туалети.

Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, новітніх програмних технологій бізнес  - аналітики.

Для якісного проведення практичних занять на кафедрі створено сучасну навчально-матеріальну базу: «Навчальна лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики», яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій, та веб-камерами для реалізації освіти онлайн.

В аудиторії забезпечені комфортні умови навчання: встановлено кондиціонер, працює Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду, що є найкращим Інтернетом серед закладів освіти України та Європи. Все це дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне і відповідне програмне забезпечення.

Навчальна лабораторіія Digital-маркетингу та Google – аналітики знаходиться в аудиторії № 417, яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он – лайн. Створено комфортні умови навчання – аудиторія має кондиціонер з функціями охолодження та нагріву,  є жалюзі, за необхідності використовується затемнення для якісної презентації екрану.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників на вимогу компаній-партнерів залежать від практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу, тому на кафедрі половина навчальних занять, проводиться практично та базується на сучасному програмному забезпеченні маркетингових досліджень і бізнес-аналітики.

 
 

Так, під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетинг в соціальних мережах»: студенти за допомогою Google docs, Google analytics, Google Trends проводять оцінку  маркетингових досліджень; Microsoft Power BI – аналітику та візуалізацію даних; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager   управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist студенти отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства;  Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 дозволяють вивчити принципи роботи міжнародних CRM систем.

У дисциплінах кафедри інформаційно-комунікаційні технології застосовуються і як засіб автоматизації контролю результатів навчальної діяльності. Програмне забезпечення Microsoft PowerPoint надає можливість візуалізації даних, а система Moodle є інструментом дистанційного навчання і контролю. Також викладачами кафедри маркетингу використовуються у навчальному процесі електронні словники й енциклопедії, мультимедійні курси, включаючи аудіо та відеоматеріали, електронні видання мовою оригіналу, освітні сайти, форуми, блоги.

Використання навчальної лабораторії дозволяє у повному обсязі забезпечити практичне навчання студентів відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри: ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для студентів кафедри.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  оволодіти  компетенціями (вимогами роботодавців), які вони висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях. Набуття даних компетенцій студентами кафедри дає можливість гарантованого працевлаштування!

Навчальна лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики на кафедрі маркетингу забезпечує всі умови для  надання найсучасніших  знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку і підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які зможуть успішно працевлаштуватися у престижну компанію!

Ми впевнені, що наші випускники-маркетологи отримають найсучасніші знання, вміння та навички застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 8 143