Кафедра менеджменту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій має достатньо потужну матеріальну базу для проведення навчальних занять, самостійної та науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти відповідно до навчальних планів.
На базі кафедрі менеджменту створено лабораторію «Управлінських та організаційних рішень», яка укомплектована сучасним інформаційно-технічним обладнанням (комп’ютерною технікою та мультимедійними приладами). Робочі місця науково-педагогічного працівника та студентів оснащені комп’ютерами з виходом до мережі Internet та з можливістю роботи з різними програмними комплексами.
Сьогодні, клієнт, який хоче взаємодіяти з компаніями всіма доступними каналами у зручний для нього час, повʼязаний з ними безліччю digital-каналів: сайт, мобільні додатки, онлайн-консультанти та багато іншого. Бурхливий розвиток інформаційних технологій, доступний Інтернет, мобільні додатки − все це змінює способи комунікації усіх контактних груп із компаніями.
Переважно, диджиталізація передбачає кардинальну зміну організаційного дизайну, моделей та методів менеджменту, центрів відповідальності. Тобто, диджиталізація це не лише використання цифрових технологій, а передусім зміни в мисленні, стилі керівництва, системі заохочення і в прийнятті нових бізнес-моделей.
Водночас, акцентуємо, що digital-трансформація передбачає інтеграцію цифрових технологій у всі сфери бізнесу, що призводить до якісних корінних змін функціонування та поведінки компаній. По суті digital-трансформація − це зміна підходу до ведення бізнесу. Для того, щоб бути комерційно успішними в нових умовах загальної цифровізації, необхідно розробляти нові продукти з використанням digital-каналів. Тобто, digital-трансформація за своїм призначенням забезпечує нові види інновацій та креативність, а не просто вдосконалення чи підтримку традиційних методів.
Цифровізація, діджиталізація, digital transformation, цей тренд вже міцно закріпився. Сьогодні все більше менеджерів усвідомлюють необхідність змін в своєму бізнесі, оскільки колишні моделі і бізнес-процеси стають неефективними, старі методи комунікацій не працюють.
Розвиток сучасних інформаційних технологій змінює способи взаємодії кінцевих споживачів з компаніями.
Викладачами кафедри менеджменту розроблено ряд навчальних дисциплін в яких кожна тема складається з теоретичних і практичних занять, які закріплюються на парах в 415 аудиторії кафедри менеджменту.
Нині менеджери мають використовувати не одну, а цілий комплекс інтегрованих цифрових технологій, продуктів та послуг, які допомагають формувати професійні компетенції із спеціальності 073 «Менеджмент».
Важливу роль в навчально-виховному процесі менеджерів відіграє високий рівень інформаційного забезпечення, використання новітніх комп’ютерних технологій за вищенаведеними тренінгами.
По закінченню вивчення дисципліни найкращі менеджери за результатами кваліфікаційних тестів отримують сертифікати від партнерів кафедри.
Перелік сертифікатів не є вичерпним!
Кафедра менеджменту продовжує розвивати ділові зв’язки для забезпечення свої студентів сучасним компетенціями, які необхідні на ринку праці.
ВПЕВНЕНІ,
що оволодіння практичними навичками за допомогою сучасного ліцензійного програмного забезпечення, отримання сертифікатів та набуття компетенцій (загальних й спеціальних) надає студентам кафедри менеджменту переваги при працевлаштуванні по закінченню навчання.
Це надає можливість нашим студентам практично підвищити свою кваліфікацію та
отримати своє ПЕРШЕ ВИСОКООПЛАЧУВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ!