На сьогодні, інноваційне навчання забезпечується не застосуванням окремих способів навчання, а пов'язане з переглядом процесу здобуття знань та розробкою нового стилю навчання.
Інноваційне навчання — це такий динамічний процес, який забезпечує включення емоційних особливостей психіки того, хто навчається, активне функціонування його інтелектуальних і вольових якостей, сприяє формуванню стійкого інтересу до предмета, спонукає до самоосвіти, і формування активної, творчої, гармонічно розвиненої особистості.
Методична робота кафедри спрямована на покращення якості освіти, розвиток професійних навичок студентів та викладачів, а також на постійне вдосконалення навчального процесу з урахуванням сучасних вимог та тенденцій.
Викладачі кафедри, як і всього Університету, працюють за рейтинговою системою оцінювання знань студентів, яка дозволяє створити найбільш оптимальні, чітко сформульовані, об'єктивні, надійні, науково обґрунтовані критерії традиційних та нових форм контролю. Ця система враховує індивідуальні особливості студента, своєчасність, неперервність, конкретність термінів виконання завдань, можливість самоконтролю з боку студентів. Все це робить процес контролю знань зрозумілим і прозорим.
Форми контролю залежать від методів контролю. При контролі знань та навичок використовується кредитно-модульна форма контролю - найбільш ефективний метод рейтингової системи оцінювання.
Кредитно-модульна система дозволяє врахувати всі аспекти роботи студента та оцінити його зусилля, спрямовані на опанування навчального матеріалу. При визначенні сумарної модульної оцінки викладач має право збільшити її від 1 до 5 балів, в залежності від активності студента на заняттях, своєчасності та ретельності відпрацювання навчальних матеріалів, участі в олімпіадах, хакатонах і конференціях.
Цей метод стимулює активізацію навчального процесу, покращує відвідування занять та участь студентів в олімпіадах, допомагає залучити студентів до науково-дослідної роботи, а врахування індивідуальних особливостей студентів сприяє мотивації до якісного вивчення програми дисципліни.
Викладачами кафедри розроблені та впровадженні робочі навчальні програми з урахуванням вимог кредитно-модульної системи у відповідності до положень Болонського процесу. Теоретична підготовка студентів з дисциплін, що викладає кафедра, здійснюється з урахуванням останніх досягнень передових інформаційних технологій навчання у відповідності до переліку компетенцій компаній-партнерів кафедри.
Навчальні програми розроблено таким чином, щоб теоретична підготовка складала не більше 50% навчальних занять, а практична підготовка – не менше 50% навчальних занять.
Одним із основних принципів кредитно-модульної технології навчання є збільшення часу на самостійну роботу студентів та впровадження принципів постійного стимулювання самостійного оволодіння студентами навчальним матеріалом. Тому особливий акцент у викладацькій діяльності приділяється організації самостійної роботи студентів.
Усі викладачі кафедри проводять заняття з урахуванням індивідуальних особливостей студентів, їх рівня базової підготовки. Закріплені за кафедрою навчальні дисципліни є фундаментальними для базової і професійної підготовки майбутніх фахівців, тому велика увага на кафедрі приділяється консультативним заняттям.
Для опрацювання питань, що виносяться на самостійну роботу, науково-педагогічні працівники кафедри розробили навчальні посібники, підручники, які написані у зручній для студентів формі.
Систематично на кафедрі проводяться методичні семінарські заняття. Переймання професійного та педагогічного досвіду колег і вдосконалення педагогічної майстерності відбувається шляхом взаємовідвідування навчальних занять.
Викладачі кафедри постійно працюють над підвищенням педагогічної кваліфікації: проходять стажування, підвищення кваліфікації, беруть участь у науково-технічних виставках, міжнародних конференціях тощо.
Це дає свої результати, оскільки навчання спрямоване на формування практичних навичок, а не лише засвоєння теоретичних знань.
№ |
Назва |
Автори |
---|---|---|
|
Навчальний посібник |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Жебка В.В., Шевченко С.М. |
|
Навчальний посібник |
Золотухіна О.А., Негоденко О.В., Резник С.Ю., Разіна С.Я. |
|
Методичний посібник Спеціальні мови програмування |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Бондарчук А.П., Терещенко О.І. |
|
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Розробка комп’ютерних ігор» |
Дібрівний О.А. |
|
Навчальний посібник |
Гаврилко Є.В., Жебка В.В. |
|
Навчальний посібник |
Онищенко В.В. |
|
Методичний збірник |
Тихонов Є.С. |
|
Посібник |
Дібрівний О.А., Гребенюк В.В. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Довженко Т.П. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Коник Р.С. |
|
Посібник Комп’ютерні дискретні структури |
Шевченко С.М., Онищенко В.В., Жебка В.В. |
|
Навчальник посібник |
Золотухіна О.А. |
|
Методичний посібник Спеціальні мови програмування. Частина 2 |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Терещенко О.І. |
|
Навчальний посібник Моделювання та проектування програмного забезпечення (частина 1): |
Гаманюк І.М. |
|
Навчальний посібник Програмування С++. Частина 2. |
Золотухіна О.А. |
|
Навчальний посібник Вступ до комп’ютерного дизайну. Навчальний посібник |
Шикула О.М., Вишнівський В.В., Іщеряков С.М., Каргаполов Ю.В., Прокопов С.В., Щербина І.С. |
|
Навчальний посібник Основи моделювання та проектування програмного забезпечення. Доповнений курс. Частина 2 |
Гаманюк І.М., Аверічев І.М., Шахматов І.О. |
|
Навчально-методичний посібник з дисципліни “Гнучкі методології управління ІТ проектами” для студентів спеціальності 121 – “Інженерія програмного забезпечення” та 122 «Компʼютерні науки» |
Щербина І.С., Садовенко В.С. |
|
Методичні рекомендації щодо проведення науково-дослідної практики магістрів. Спеціальність: 121 – Інженерія програмного забезпечення (для студентів всіх форм навчання) |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А., Жебка В.В. |
|
Методичні рекомендації щодо проведення науково-педагогічної практики магістрів. Спеціальність: 121 – Інженерія програмного забезпечення (для студентів всіх форм навчання) |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А., Жебка В.В. |
|
Методичні рекомендації щодо проведення переддипломної практики магістрів. Спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення (для студентів всіх форм навчання) |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А., Ільїн О.Ю. |
|
Методичні вказівки до курсової роботи “Розробка практичного додатку мовою Java |
Довженко Т.П. |
|
Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування С#” |
Гребенюк В.В. |
|
Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Дискретні структури» |
Садовенко В.С., Замрій І.В. |
|
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни “Аналіз вимог до програмного забезпечення” |
Щербина І.С., Замрій І.В., Гаманюк І.М. |
|
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” |
Щербина І.С. |
|
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Моделювання та проектування програмного забезпечення» |
Гаманюк І.М., Щербина І.С. |
|
Методичні вказівки з ознайомчої (навчальної) практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 121-Інженерія програмного забезпечення. |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А. |
|
Методичні вказівки з виробничої практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 121-Інженерія програмного забезпечення. |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А. |
|
Методичні вказівки з переддипломної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 121-Інженерія програмного забезпечення. |
Негоденко О.В., Золотухіна О.А. |