Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Старший викладач кафедри Англійської мови провів диспут на тему «Офіційний і неофіційний стилі в англійській мові»

08:09, 18-11-2024

У четвер, 14 листопада старший викладач кафедри Англійської мови ННІТК Олексій Петров провів диспут на тему «Офіційний і неофіційний стилі в англійській мові» у групі РТД- 11 Навчально-наукового інституту телекомунікацій ДУІКТ.

Офіційний і неофіційний стилі мають різні ознаки, зокрема в мовному вираженні, структурі речень і рівні формальності, яку вони передбачають. Розуміння відмінностей між цими стилями є важливим для ефективної комунікації, оскільки вибір стилю залежить від ситуації, аудиторії та мети комунікації.

Учасники заходу порівняли офіційний та неофіційний стилі та висловили свою точку зору щодо переваг і недоліків кожного з них залежно від контексту використання та внесли у порівняльну таблицю. Для порівняння були запропоновані такі аспекти, як мова, тон, структура речень/граматика, лексика (скорочення, звертання, підпис), цілі комунікації та вибір аудиторії.  

 

Параметр

Офіційний стиль

Неофіційний стиль

Мова

Формальна, точна, складніші вирази

Простий і розмовний стиль

Тон

Стриманий, поважний

Дружній, невимушений

Граматика

Більш складна, пасивні конструкції

Простий порядок слів, активний стан

Скорочення

Уникаються

Використовуються часто

Звертання

Формальні (Dear Sir/Madam)

Неформальні (Hi, Hey)

Цілі  комунікації

Ділові питання, офіційні запити, звіти

Особисті запити, розмови з друзями

Підпис

Використовуються формальні підписи (Yours sincerely, Best regards)

Простий підпис (Cheers, Best, [ім’я])

Вибір аудиторії

Люди, з якими немає близьких стосунків: колеги, клієнти, посадові особи.

Друзі, родина, близькі колеги, знайомі.

У результаті обговорення учасники диспуту дійшли згоди, що обидва стилі використовуються у повсякденному житті, але в різних ситуаціях. Перш ніж обрати доцільний варіант, потрібно проаналізувати тему повідомлення/розмови/дискусії. Якщо тема досить серйозна та об’єктивна, підходить офіційний стиль. З іншого боку, коли ви спілкуєтесь з родиною, друзями та знайомими, а питання обговорення не є дуже серйозним, доречно перейти на неформальний стиль.

Проведення таких заходів позитивно впливає на подальше навчання і допомагає студентам висловлювати свої думки англійською, розвиваючи навички аргументації, покращуючи рівень володіння мовою та підвищуючи впевненість у використанні англійської в різних комунікативних ситуаціях. Це також стимулює критичне мислення та сприяє кращому розумінню культурних і мовних відмінностей.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Спеціалізація: Управління інформаційною безпекою

Фахівці з Управління інформаційною безпекою – це еліта інформаційної безпеки, менеджери безпеки інформації вищої ланки. Ці фахівці розуміються як з техничних питань захисту інформації, так й з питань організації роботи колективу, добре розуміють управлінські, законодавчі та економічні аспекти захисту інформації. До сфери специфічних знань та навичок спеціалізації відносяться: основні поняття кібернетичної безпеки, систем технічного захисту інформації, управління проектами, управління ризиками, нормативно-правова база діяльності, управління інцидентами, аудит інформаційної безпеки, інформаційне протиборство, менеджмент та психологія управління.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 297