Станьте фахівцем, який формує тренди, створює успішні бренди та володіє найзатребуванішими навичками ринку.
Освітні програми кафедри:
Освітні програми «МАРКЕТИНГ» та «DIGITAL - МАРКЕТИНГ»
Освітні програми «МАРКЕТИНГ» та «МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ»
Освітньо-наукова програма «МАРКЕТИНГ»
Кафедра маркетингу у 2025 році отримала Сертифікат про акредитацію освітньої програми спеціальності D5 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня, який підтверджує відповідність якості організації навчального процесу та науково-педагогічного складу кафедри вимогам МОН України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Навчальний процес кафедри маркетингу спрямований на підготовку компетентних, сучасних, креативних, інтелектуальних фахівців, здатних аналізувати ринок та будувати стратегії як у традиційному, так і в цифровому середовищі, управляти брендом, просувати товари і послуги, ефективно взаємодіяти зі споживачами.
Наші випускники користуються підвищеним попитом на ринку праці. Працевлаштування можливе як в українських, так і міжнародних компаніях, з якими кафедрою заключено угоди про співробітництво, та в яких наші студенти проходять практику, вивчаючи маркетингову діяльність провідних компаній зсередини. Завдяки плідним відносинам з цими компаніями, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами їхньої діяльності, вдосконалювати знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади.
Освітньо-професійна програма "Маркетинг" - це можливість опанувати новітні технології та сучасні інструменти просування, дослідження ринку та управління продажами та брендом. Навчаючись на цій програмі, ви гарантовано отримаєте глибокі знання з менеджменту, маркетингу, економіки, інформаційних систем, комунікацій, поведінки споживачів, психології маркетингу, бізнес-аналітики, реклами та стратегічного планування тощо.
Особливості освітньої програми «Маркетинг»
Освітньо-професійна програма "Digital-Маркетинг" - орієнтована на сучасні діджитал-технології: SMM, SEO, таргетинг, email-маркетинг, веб-аналітику та інші інструменти онлайн-комунікації. Студенти навчаються працювати з цифровими платформами, розробляти ефективні digital-кампанії, використовувати хмарні сервіси, аналітичні інструменти та штучний інтелект у маркетинговій діяльності.
Особливості освітньої програми «Digital Маркетинг»
Здобувачі кафедри беруть участь у програмах академічних обмінів з провідними університетами за кордоном. Це дозволяє отримати досвід навчання та наукових досліджень на міжнародному рівні, ознайомитись із передовими практиками та тенденціями маркетингу в інших країнах.
Вихованці нашої кафедри не лише навчаються в аудиторіях, а й відвідують екскурсії до підприємств, щоб розібрати як налаштована система управління маркетинговою стратегію в середині.
Так, за останній час, були відвідані: «Цитрус Академія» під час якої були розглянуті нейромережі, які використовуються у маркетингу; «Yabluka» під час візиту обговорювались особливості роздрібної торгівлі; «Фокстрот» впродовж екскурсії обговорювався клієнтський досвід та значення аналітики для оцінки роботи магазину, а також бізнес-процеси в PowerBi; «Jysk» показав у своєму магазині приклади застосування різних маркетингових прийомів; «Ева» продемонструвала на практиці особливості мерчандайзингу; «Fedoriv» протягом зустрічі обговорювали стратегічне мислення, креативні концепції, та тонкощі формування бренду. Такі заходи сприяють стати маркетологом, котрий розуміється на деталях процесу.
Навчання студентів має змішаний формат навчання, який поєднує дистанційне та очне відвідування занять, крім того, підтримується неформальна освіта, тобто проходження курсів та отримання сертифікатів. Список безкоштовних курсів для отримання професійних компетенцій та можете переглянути у Студентському просторі.
Наші викладачі освітніх програм D5 Маркетинг та D5 Digital-Маркетинг - це професіонали своєї справи, які відповідають ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності, та постійно вдосконалюють свої навички та проходять додаткові курси підвищення кваліфікації, щоб завжди розумітися на трендах та сучасних маркетингових тенденціях. Майже 80% викладацького складу мають рівень B2 з англійської мови, що підтверджується відповідними сертифікатами. Викладачі кафедри є членами Української Асоціації маркетингу, та Всеукраїнської асоціації економістів-міжнародників, що засвідчує їх співпрацю в професійному середовищі та зв'язок із сучасними тенденціями галузі.
Викладацький склад проходить підвищення кваліфікації шляхом стажування, тренінгів, семінари, вебінарів, серед останніх пройдених програм: проходження семінару-тренінгу «Реклама без стереотипів: навчання свідомого підходу». від Української Асоціації Маркетингу; участь у тренінгу «Performance marketing. Сучасні навички маркетолога» від ТОВ «Compressors International»; підвищення кваліфікації з курсу «Практичний курс для викладачів та маркетологів по стратегії лончування продуктів в сучасний період» від ТОВ «Фармаперсонал»; участь у програмі міжнародного стажування «Використання сучасних цифрових технологій у освітньому процесі».
Команда викладачів бере участь у наукових конференціях та круглих столах як в Україні так і за кордоном, серед останніх: «Виклики та можливості міжнародного наукового та методологічного співробітництва», протягом якої обговорювали питання міжнародної академічної мобільності та освітньо-наукової співпраці; "Стратегії та планування в маркетингу та комунікаціях" - розглядали розробку та реалізацію маркетингових і комунікаційних стратегій; «Синергія інновацій: політика, економіка та менеджмент в цифровому світі» - на конференції обговорювалися питання штучного інтелекту, гейміфікації, SEO-просування та вивчення цифрової грамотності; «Траєкторія твоєї кар’єри» від Державної служби зайнятості, де розглядалися пиатання актуалізації професії маркетолога в сучасних умовах. Така активність викладачів є аргументом при виборі спеціальності D5 Маркетинг.
Маркетинг - це не тільки про продажі чи рекламу, це про розуміння людей та їх поведінку, та як передати цінність для споживача. Якщо у вас стоїть питання - «Як обрати професію?», зверніть увагу на маркетинг, який поєднує аналітичне мислення і креативність, реальний вплив на бізнес та людей.
Головна перевага професії маркетолога - це універсальність, ви можете реалізувати себе як стратег, котрий приймає рішення на впливає на процеси; дослідник та аналізувати поведінку людей та ринок; генератор ідей та працювати з налаштуванням рекламний кампаній та стратегією розвитку бренду.
Маркетинг - це майбутнє, а професія маркетолога це можливість побудувати карьеру в різних сферах. Якщо Вам цікаво чому споживачі обирають один товар а не інший, як формується репутація та що на неї впливає, що таке тренди та як створити свій - освітня програма D5 «Маркетинг» відкриє ці питання. А ми пропонуємо кращий університет на базі якого зможемо навчити Вас.
Аудиторії з сучасним ремонтом, комп’ютерами, інтерактивним дошками та проекторами сприяють ліпшому засвоєнню матеріалу та надають для цього комфортну зону. Програмне забезпечення, що включає CRM-системи, сервіси створення контенту та аналітики, навчає працювати та отримувати реальний досвід
З метою адаптації до студентського життя та створенню дружнього колективу наші першокурники щороку беруть участь у популярній фінансовій тренінг-грі Cashflow, яка в свою чергу в ігровій формі надає студенту основи фінансової грамотності, навчає правильно розпоряджатися ресурсами та розвивая підприємницький хист. Колектив має змогу зіграти в унікальну гру, яка дозволяє будь-кому за кілька годин пройти шлях від найманого працівника до фінансово незалежної людини і зрозуміти, що потрібно для досягнення фінансового успіху в житті. Крім того, учасники відпрацювують навички створення партнерських відносин, використання ресурсів інших людей та відповідальності.
Традиційно щороку кафедра відзначає День Маркетолога, це свято під час якого збираються всі курси, що в свою чергу надає можливість знайти нові знайомства та обмінятися досвідом. Першокурсники презентують себе, показують свої таланти та готую програмні номери. Студенти старших курсів згадують цікаві моменти з студентського життя та презентують своє вітання, даруючи чудовий настрій гостям. Захід проходить в теплій атмосфері, найкращих студентів нагороджують подяками в різних номінаціях: «Зразкова старанність», «Зразкова відповідальність», «Непохитна цілеспрямованість», «Душа компанії» та «Креатив року». Додатково відзнаки отримують ті, хто потрапив до Золотого Фонду – студенти-відмінники. Насамкінець обирають Маркетолога року.
Особливістю кафедри маркетингу є робота студентських наукових гуртків «IT-маркетолог» та «Scientia potentia est». В рамках цих курсів студенти відвідують тренінги та майстер класи, беруть участь у наукових конкурсах та конференціях, взаємодіють зі стейкхолдерами, та беруть участь у різноманітних навчально-наукових заходах. Тому обирайте спеціальність D5 «Маркетинг», освітні програми Маркетинг чи Digital-Маркетинг, які формують справжніх практиків у сфері маркетингу та реклами в сучасному диджитал - середовищі.