Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Маркетинг

Запрошуємо до навчання
Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Digital-маркетинг
Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Маркетинг
Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Міжнародний маркетинг
Зразки написання мотиваційних листів
Відповіді на запитання щодо вступу від абітурієнтів спеціальності «Маркетинг»

Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Маркетинг

Особливості магістерської підготовки на освітній програмі «Маркетинг»

Сучасна магістерська програма з маркетингу: ваш шлях до успіху в динамічному світі бізнесу

Післявоєнний шлях України має здивувати світ і самих себе спроможністю стрибнути в майбутнє, де держава є цифровою і сервісною, а традиційні індустрії гармонійно поєднані з цифровими і креативними. Керівниками новітніх перетворень мають стати високоосвічені, професійно-компетентні маркетингові менеджери, які вміють знаходити креативні нестандартні рішення, брати відповідальність, є ініціативними, цілеспрямованими особистостями, прагнуть до самовдосконалення, володіють самими  сучасними знаннями та навичками маркетингової діяльності.

Метою магістерської програми є підготовка магістрів маркетингу, які володіють інноваційним способом мислення та відповідними програмними компетентностями (загальними та професійними), необхідними для ефективного управління маркетинговою діяльністю, відповідають запитам ринку праці та здатні застосовувати отримані знання  для вирішення складних дослідницьких завдань і практичних проблем у сфері маркетингу, враховуючи новітні виклики суспільства та умови невизначеності зовнішнього середовища.

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом інноваційних технологій маркетингової діяльності,  маркетингового аналізу, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу.

Підготовка магістрів маркетингу здійснюється на основі  застосування широкого кола загальнонаукових i спеціальних аналітичних методів, принципів і прийомів наукових досліджень, з урахуванням сучасного світового досвіду сучасних теоретичних знань та передових освітніх технологій.

Програма передбачає реалізацію освітніх компонент досвідченими спеціалістами у сфері маркетингу на базі інформаційно-аналітичного забезпечення відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми впевнені, що оновлена освітня програма з маркетингу для магістрів стане запорукою успіху наших студентів у майбутній професійній діяльності!

Ми пропонуємо вам унікальну можливість здобути глибокі знання та практичні навички в сфері маркетингу, які допоможуть вам стати успішним професіоналом в умовах сучасного ринку. Наша магістерська програма оновлена з урахуванням останніх тенденцій та вимог роботодавців, а також базується на кращих практиках світової маркетингової освіти.

Програма включає дисципліни, які охоплюють всі ключові аспекти сучасного маркетингу, від стратегічного планування до використання інноваційних технологій. В обговоренні та оновленні програми брали участь провідні експерти та практики з маркетингу, що гарантує її відповідність потребам ринку праці. Програма враховує інтереси та потреби студентів, забезпечуючи їм можливість розвинути свої професійні навички та досягти успіху в кар'єрі.

Основними підходами до викладання та навчання за освітньо-професійною програмою, що сприяють досягненню програмних результатів навчання, є: студентоцентроване навчання; проблемно-орієнтоване навчання; навчання з використанням освітніх інноваційних технологій; залучення провідних фахівців у сфері маркетингу до гостьових лекцій; обговорення практичних кейсів від партнерів кафедри; практична підготовка;   самопідготовка із використанням онлайн курсів, самостійна робота з використанням наукових джерел, використання електронної бібліотеки Університету.

Будьте на крок попереду ринку праці

Магістерська програма з маркетингу дає вам значно більше, ніж просто диплом. Вона надає глибокі знання та практичні навички, які є критично важливими для успішного розвитку в умовах сучасного ринку. Програма оновлена з урахуванням останніх тенденцій та вимог роботодавців, що гарантує її відповідність потребам ринку праці. Випускники матимуть змогу:

  • Ефективно управляти маркетинговою діяльністю в умовах невизначеності зовнішнього середовища.
  • Розробляти та реалізовувати інноваційні маркетингові стратегії, використовуючи сучасні бізнес-моделі та технології.
  • Застосовувати широкий спектр аналітичних методів для вирішення складних дослідницьких завдань та практичних проблем.

Підготовка відбувається на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності  «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації або магістратури з інших спеціальностей.

Талановиті випускники магістратури отримують переважне право на вступ до аспірантури  за спеціальністю «Маркетинг»


Обирайте сучасну магістерську програму з маркетингу, щоб зробити крок до успішної та динамічної кар'єри у світі бізнесу!

Переглядів: 211
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ