Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукова діяльність

Методична робота
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Працевлаштування
Дипломування

Наукова діяльність

Наукова діяльність кафедри спрямована на наукове підвищення і розвиток професійного рівня, педагогічної майстерності і наукової кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри, виконання досліджень з проблем маркетингової діяльності, упровадження наукових результатів у навчальний процес та досягнення високого рівня якості підготовки здобувачів вищої освіти.

Науковий пошук кафедри розглядається як інструмент забезпечення унікальності і сучасності освітніх програм підготовки нової генерації фахівців з маркетингу. 

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КАФЕДРИ

Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами.

11 викладачів кафедри (73%) мають наукові ступені:

  • доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України Виноградова Олена Володимирівна;
  • доктор економічних наук, доцент, професор кафедри Писар Надія Богданівна;
  • доктор економічних наук, професор кафедри  Дрокіна Ніна Іванівна;
  • доктор економічних наук, професор, професор кафедри Ушенко Наталія Валентинівна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Воскобоєва Олена Володимирівна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Дарчук Вероніка Геннадіївна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Єсмаханова Алуа Умурзаківна;
  • кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри Ігнатенко Ольга Василівна;
  • кандидат економічних наук,  доцент кафедри Іртлач Михайло Олександрович;
  • кандидат економічних наук,  доцент кафедри Ромащенко Ольга Сергіївна;
  • кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри Совершенна Ірина Олексіївна.


Забезпеченість кафедри НПП, які мають науковий ступінь


Динаміка збільшення кількості НПП кафедри, які мають науковий ступінь

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

Працівників кафедри маркетингу та студентів спеціальності 075-«Маркетинг» залучено до науково-дослідної діяльності відповідно до:

  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади маркетингових досліджень ринку телекомунікаційних послуг» (реєстраційний номер 0117U004173);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій з надання консультаційних послуг з питань комерційної діяльності й керування»,
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка алгоритму підвищення ефективності тизерної мережі шляхом створення моделі підбору релевантних оголошень» (реєстраційний номер 0119U100116);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Створення каталогу категорій товарів і послуг для подальшого таргетування медійної і нативної реклами на інтереси Інтернет користувачів» (реєстраційний номер 0120U101138);
  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади  впровадження інноваційних технологій у маркетингову діяльність» (реєстраційний номер 0120U101141);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності банерної мережі» (реєстраційний номер 0121U114115);
  •  держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади  застосування у маркетингу digital - технологій».

ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Важливою умовою розвитку інтелектуального потенціалу кафедри маркетингу є дієва система підготовки науково-педагогічних кадрів.

На базі кафедри маркетингу під загальним керівництвом доктора економічних наук, професора Виноградової О.В. функціонує наукова школа маркетингового менеджменту, в межах якої здійснюється підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії:

П.І.П.

Тема дисертації

Гурненко Дмитро Анатолійович

Маркетинг малого бізнесу в умовах діджиталізації

Жоголев Олексій Сергійович

Управління маркетинговими дослідженнями  IOT пристроїв 

Ільницький Тарас Романович

Маркетингові дослідження ринку послуг лідогенерації

Молоков Ілля Олександрович

Маркетинг в соціальних мережах  як інструмент цифрового  брендінгу

Недопако Наталя Миколаївна 

Управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах діджиталізації

Павлов Володимир Анатолійович

Маркетингова цифрова стратегія просування smart технологій

Снітко Артем Сергійович

Управління брендом інноваційного продукту телекомунікаційного підприємства

РОБОТА В ЕКСПЕРТНИХ РАДАХ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАДАХ МОН УКРАЇНИ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:

  • 2010-2023 рр. - член Експертної ради з питань проведення експертизи дисертаційних робіт МОН України з проблем секторального розвитку та підприємництва;
  • 2015 – по т.ч. - заступник Голови Спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03 по захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами.

РОБОТА В РЕДКОЛЕГІЇ НАУКОВИХ ЖУРНАЛІВ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:

  • заступник редактора наукового журналу ДУІКТ «Економіка. Менеджмент. Бізнес» (фаховий журнал категорії «Б»);
  • член редколегії наукового журналу ЛТЕУ «Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки» (фаховий журнал категорії «Б»);.

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

«Якби ми вчились так як треба, то й мудрість би була своя...» Це твердження великого Кобзаря надзвичайно актуальне, адже фахівці самим життям поставлені перед необхідністю вибору кращих варіантів із багатьох можливих. Навчений «чому-небудь» і «як-небудь» фахівець не має майбутнього. Завтрашній день вимагатиме від спеціалістів високого рівня знань та професіоналізму.

Основним завданням НДРС є підготовка всебічно розвинених, здатних безперервно вчитись, підвищувати свій теоретичний та професійний рівень, фахівців.

Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах наукових гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est», які створено на базі кафедри маркетингу.

Керівником гуртка «ІТ-маркетолог» призначено доцента кафедри, к.е.н. Єсмаханову Алуа Умурзаківну.

Керівником гуртка «Scientia potentia est» призначено старшого викладача кафедри Крижко Ольгу Валеріївну.

Членами студентських наукових гуртків є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61.

Засідання студентських наукових  гуртків відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь викладачі кафедри маркетингу.

Показники

2021

2022

2023

Кількість наукових гуртків

2

2

2

Кількість студентів, залучених до роботи у наукових гуртках

52

54

56

Кількість публікацій студентів

34

46

48

Усі види і форми науково-дослідної роботи студентів спрямовані на активізацію творчих здібностей, застосування наукових методів при вирішенні практичних завдань

 

КАФЕДРАЛЬНА ПРОБЛЕМНА ЛАБОРАТОРІЯ

На кафедрі маркетингу створено навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google-аналітики, що дозволяє навчати студентів навичкам маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу, застосування інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингових досліджень, інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів: MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI, Google Forms, Google Analytics, Google Trends, Google Tag Manager, WordPress, Moqups, Asana, Wonderlist. На базі лабораторії здійснюється проведення тренінгів з маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики та сертифікаційних курсів для отримання студентами сертифікатів компаній – партнерів кафедри: ВЕБ-СТУДІЇ «UPWAY», ТОВ «ЕДПАРТНЕР», ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ», ТОВ «УДС СИСТЕМС» – срібного партнера Microsoft, які надають гарантоване право на перше робоче місце.

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

 
 
 
 
 
 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 13 636