Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукова діяльність

Методична робота
Видавнича діяльність

Наукова діяльність

Наукова діяльність кафедри  спрямована на наукове підвищення і розвиток професійного рівня, педагогічної майстерності і наукової кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри,  виконання досліджень з проблем маркетингової діяльності, упровадження наукових  результатів у навчальний процес та досягнення високого рівня якості підготовки здобувачів вищої освіти.

Науковий пошук кафедри розглядається як інструмент забезпечення унікальності і сучасності освітніх програм підготовки нової генерації фахівців з маркетингу. 

 

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КАФЕДРИ

Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами.

10 викладачів з 14 НПП кафедри (71%) мають наукові ступені:

  • доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України Виноградова Олена Володимирівна;
  • доктор економічних наук, професор, професор кафедри Сьомкіна Тетяна Віталіївна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри   Воскобоєва Олена Володимирівна
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри  Дарчук Вероніка Геннадіївна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри Єсмаханова Алуа Умурзаківна
  • кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри  Ігнатенко Ольга Василівна;
  • кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри  Качмала Вікторія Іванівна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри  Петровська Світлана Володимирівна;
  • кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри  Ромащенко Ольга Сергіївна;
  • андидат технічних наук, доцент, доцент кафедри  Совершенна  Ірина Олексіївна.

 

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

Працівників кафедри маркетингу та студентів спеціальності 075-«Маркетинг» залучено до науково-дослідної діяльності відповідно до:

  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади маркетингових досліджень ринку телекомунікаційних послуг» (реєстраційний номер 0117U004173);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій з надання консультаційних послуг з питань комерційної діяльності й керування»,
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка алгоритму підвищення ефективності тизерної мережі шляхом створення моделі підбору релевантних оголошень» (реєстраційний номер 0119U100116);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Створення каталогу категорій товарів і послуг для подальшого таргетування медійної і нативної реклами на інтереси Інтернет користувачів» (реєстраційний номер 0120U101138);
  • держбюджетної науково-дослідної роботи за темою «Науково-методичні засади  впровадження інноваційних технологій у маркетингову діяльність» (реєстраційний номер 0120U101141);
  • госпдоговірної науково-дослідної роботи за темою «Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності банерної мережі» (реєстраційний номер 0121U114115).

 

ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Важливою умовою розвитку інтелектуального потенціалу кафедри маркетингу є дієва система підготовки науково-педагогічних кадрів.

На базі кафедри маркетингу під загальним керівництвом доктора економічних наук, професора Виноградової О.В. функціонує наукова школа маркетингового менеджменту, в межах якої здійснюється підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень на здобуття наукового ступеня доктора наук та доктора філософії:

П.І.П. докторантів

Тема

дисертації

Науковий консультант

Спеціаль-ність

Артеменко Юрій Олександрович к.сг.н.

Теоретико-методологічні засади адаптивного управління маркетинговою діяльністю підприємства

Виноградова О.В.

08.00.04

Кондрашов Олексій Андрійович, к.е.н.

Механізм прийняття та реалізації управлінських рішень в умовах цифрової економіки

Виноградова О.В.

08.00.04

Цівінський Артем Володимирович

Маркетингова стратегія підприємства на ринку юридичних послуг

Дарчук В.Г.

075-Маркетинг

Жоголев Олексій Сергійович

Система управління маркетинговими дослідженнями  ІОТ пристроїв

Сьомкіна Т.В.

075-Маркетинг

Павлов Володимир Анатолійович

Маркетингова цифрова стратегія просування smart технологій

Ромащенко О.С.

075-Маркетинг

Молоков Ілля Олександрович

Маркетинговий механізм  в соціальних мережах  

Дарчук В.Г.

075-Маркетинг

Гуріненко Дмитро Анатолійович

Маркетингова стратегія  малого бізнесу в умовах діджиталізації

Воскобоєва О.В.

075-Маркетинг

Ільницький Тарас Романович

Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг лідогенерації

Виноградова О.В.

075-Маркетинг

Снітко Артем Сергійович

Система управління маркетингом в інтернет просторі

Ромащенко О.С.

073-Менеджмент

 

РОБОТА В ЕКСПЕРТНИХ РАДАХ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАДАХ МОН УКРАЇНИ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:

  • 2010-2023 рр. - член Експертної ради з питань проведення експертизи дисертаційних робіт МОН України з проблем секторального розвитку та підприємництва;
  • 2015 – по т.ч. - заступник Голови Спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03 по захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами.

РОБОТА В РЕДКОЛЕГІЇ НАУКОВИХ ЖУРНАЛІВ

Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:

  • Заступник головного редактора рецензованого наукового журналу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій «Економіка. Менеджмент. Бізнес». Категорія Б. https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/about/editorialTeam
  • Член редакційної колегії рецензованого наукового видання Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. Категорія Б. http://journals-lute.lviv.ua/index.php/visnyk-econom/editorial
  • Член редакційної колегії іноземного рецензованого наукового видання Acta Scientiarum.Oeconomia. 2022. (SGGW, м. Варшава, Республіка Польща). https://aspe.sggw.edu.pl/reviewers_lists

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Якби ми вчились так як треба, то й мудрість би була своя...» Це твердження великого Кобзаря надзвичайно актуальне, адже фахівці самим життям поставлені перед необхідністю вибору кращих варіантів із багатьох можливих. Навчений «чому-небудь» і «як-небудь» фахівець не має майбутнього. Завтрашній день вимагатиме від спеціалістів високого рівня знань та професіоналізму.

Основним завданням НДРС є підготовка всебічно розвинених, здатних безперервно вчитись, , підвищувати свій теоретичний та професійний рівень, фахівців.

Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах наукових гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est», які створено на базі кафедри маркетингу.

Керівником гуртка «ІТ-маркетолог» призначено доцента кафедри, к.т.н. Совершенну Ірину Олексіївну.

Керівником гуртка «Scientia potentia est» призначено старшого викладача кафедри Крижко Ольгу Валеріївну.

Членами студентських наукових гуртків є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61.

Засідання студентських наукових  гуртків відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь викладачі кафедри маркетингу.

Усі види і форми науково-дослідної роботи студентів спрямовані на активізацію творчих здібностей, застосування наукових методів при вирішенні практичних завдань

 

ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»

Міжнародна науково-практична конференція «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»

Мета цього заходу – визначення перспектив та проблем розвитку українського маркетингу та обговорення їх за участі професіоналів - досвідчених практиків і науковців, небайдужих до майбутнього держави та суспільства.

Основні питання, що пропонуються для обговорення:  маркетингові стратегії в епоху диджиталізації; маркетингові чинники результативності бізнесу; маркетинг інформаційно-телекомунікаційної сфери; економіка, організація та управління маркетинговою діяльністю; інноваційні методи викладання для підготовки фахівців з маркетингу.

Участь в конференціях науковців з різних міст України, Шотландії, Великої Британії, Польщі,  Казахстану свідчить про розуміння ними важливості маркетингу у житті суспільства і спільне прагнення до вирішення актуальних проблем.

 
 
 
 
 
 
 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 14 524
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00