Наукова діяльність кафедри спрямована на наукове підвищення і розвиток професійного рівня, педагогічної майстерності і наукової кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри, виконання досліджень з проблем маркетингової діяльності, упровадження наукових результатів у навчальний процес та досягнення високого рівня якості підготовки здобувачів вищої освіти.
Науковий пошук кафедри розглядається як інструмент забезпечення унікальності і сучасності освітніх програм підготовки нової генерації фахівців з маркетингу.
Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами.
11 викладачів кафедри (73%) мають наукові ступені:
Забезпеченість кафедри НПП, які мають науковий ступінь
Динаміка збільшення кількості НПП кафедри, які мають науковий ступінь
Працівників кафедри маркетингу та студентів спеціальності 075-«Маркетинг» залучено до науково-дослідної діяльності відповідно до:
Важливою умовою розвитку інтелектуального потенціалу кафедри маркетингу є дієва система підготовки науково-педагогічних кадрів.
На базі кафедри маркетингу під загальним керівництвом доктора економічних наук, професора Виноградової О.В. функціонує наукова школа маркетингового менеджменту, в межах якої здійснюється підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії:
П.І.П. |
Тема дисертації |
---|---|
Гурненко Дмитро Анатолійович |
Маркетинг малого бізнесу в умовах діджиталізації |
Жоголев Олексій Сергійович |
Управління маркетинговими дослідженнями IOT пристроїв |
Ільницький Тарас Романович |
Маркетингові дослідження ринку послуг лідогенерації |
Молоков Ілля Олександрович |
Маркетинг в соціальних мережах як інструмент цифрового брендінгу |
Недопако Наталя Миколаївна |
Управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах діджиталізації |
Павлов Володимир Анатолійович |
Маркетингова цифрова стратегія просування smart технологій |
Снітко Артем Сергійович |
Управління брендом інноваційного продукту телекомунікаційного підприємства |
Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:
Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:
«Якби ми вчились так як треба, то й мудрість би була своя...» Це твердження великого Кобзаря надзвичайно актуальне, адже фахівці самим життям поставлені перед необхідністю вибору кращих варіантів із багатьох можливих. Навчений «чому-небудь» і «як-небудь» фахівець не має майбутнього. Завтрашній день вимагатиме від спеціалістів високого рівня знань та професіоналізму.
Основним завданням НДРС є підготовка всебічно розвинених, здатних безперервно вчитись, підвищувати свій теоретичний та професійний рівень, фахівців.
Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах наукових гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est», які створено на базі кафедри маркетингу.
Керівником гуртка «ІТ-маркетолог» призначено доцента кафедри, к.е.н. Єсмаханову Алуа Умурзаківну.
Керівником гуртка «Scientia potentia est» призначено старшого викладача кафедри Крижко Ольгу Валеріївну.
Членами студентських наукових гуртків є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61.
Засідання студентських наукових гуртків відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь викладачі кафедри маркетингу.
Показники |
2021 |
2022 |
2023 |
---|---|---|---|
Кількість наукових гуртків |
2 |
2 |
2 |
Кількість студентів, залучених до роботи у наукових гуртках |
52 |
54 |
56 |
Кількість публікацій студентів |
34 |
46 |
48 |
Усі види і форми науково-дослідної роботи студентів спрямовані на активізацію творчих здібностей, застосування наукових методів при вирішенні практичних завдань
На кафедрі маркетингу створено навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google-аналітики, що дозволяє навчати студентів навичкам маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу, застосування інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингових досліджень, інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів: MS Dynamics CRM, CRM Bitrix24, MS Power BI, Google Forms, Google Analytics, Google Trends, Google Tag Manager, WordPress, Moqups, Asana, Wonderlist. На базі лабораторії здійснюється проведення тренінгів з маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики та сертифікаційних курсів для отримання студентами сертифікатів компаній – партнерів кафедри: ВЕБ-СТУДІЇ «UPWAY», ТОВ «ЕДПАРТНЕР», ТОВ «ГЛОБАЛДІДЖІТАЛ», ТОВ «УДС СИСТЕМС» – срібного партнера Microsoft, які надають гарантоване право на перше робоче місце.