Наукова діяльність кафедри спрямована на наукове підвищення і розвиток професійного рівня, педагогічної майстерності і наукової кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри, виконання досліджень з проблем маркетингової діяльності, упровадження наукових результатів у навчальний процес та досягнення високого рівня якості підготовки здобувачів вищої освіти.
Науковий пошук кафедри розглядається як інструмент забезпечення унікальності і сучасності освітніх програм підготовки нової генерації фахівців з маркетингу.
Кафедра маркетингу має достатній науковий потенціал, який представлено висококваліфікованими науково-педагогічними кадрами.
10 викладачів з 14 НПП кафедри (71%) мають наукові ступені:
Працівників кафедри маркетингу та студентів спеціальності 075-«Маркетинг» залучено до науково-дослідної діяльності відповідно до:
Важливою умовою розвитку інтелектуального потенціалу кафедри маркетингу є дієва система підготовки науково-педагогічних кадрів.
На базі кафедри маркетингу під загальним керівництвом доктора економічних наук, професора Виноградової О.В. функціонує наукова школа маркетингового менеджменту, в межах якої здійснюється підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації шляхом виконання наукових досліджень на здобуття наукового ступеня доктора наук та доктора філософії:
П.І.П. докторантів |
Тема дисертації |
Науковий консультант |
Спеціаль-ність |
---|---|---|---|
Артеменко Юрій Олександрович к.сг.н. |
Теоретико-методологічні засади адаптивного управління маркетинговою діяльністю підприємства |
Виноградова О.В. |
08.00.04 |
Кондрашов Олексій Андрійович, к.е.н. |
Механізм прийняття та реалізації управлінських рішень в умовах цифрової економіки |
Виноградова О.В. |
08.00.04 |
Цівінський Артем Володимирович |
Маркетингова стратегія підприємства на ринку юридичних послуг |
Дарчук В.Г. |
075-Маркетинг |
Жоголев Олексій Сергійович |
Система управління маркетинговими дослідженнями ІОТ пристроїв |
Сьомкіна Т.В. |
075-Маркетинг |
Павлов Володимир Анатолійович |
Маркетингова цифрова стратегія просування smart технологій |
Ромащенко О.С. |
075-Маркетинг |
Молоков Ілля Олександрович |
Маркетинговий механізм в соціальних мережах |
Дарчук В.Г. |
075-Маркетинг |
Гуріненко Дмитро Анатолійович |
Маркетингова стратегія малого бізнесу в умовах діджиталізації |
Воскобоєва О.В. |
075-Маркетинг |
Ільницький Тарас Романович |
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг лідогенерації |
Виноградова О.В. |
075-Маркетинг |
Снітко Артем Сергійович |
Система управління маркетингом в інтернет просторі |
Ромащенко О.С. |
073-Менеджмент |
Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:
Доктор економічних наук, професор Виноградова О.В.:
Якби ми вчились так як треба, то й мудрість би була своя...» Це твердження великого Кобзаря надзвичайно актуальне, адже фахівці самим життям поставлені перед необхідністю вибору кращих варіантів із багатьох можливих. Навчений «чому-небудь» і «як-небудь» фахівець не має майбутнього. Завтрашній день вимагатиме від спеціалістів високого рівня знань та професіоналізму.
Основним завданням НДРС є підготовка всебічно розвинених, здатних безперервно вчитись, , підвищувати свій теоретичний та професійний рівень, фахівців.
Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах наукових гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est», які створено на базі кафедри маркетингу.
Керівником гуртка «ІТ-маркетолог» призначено доцента кафедри, к.т.н. Совершенну Ірину Олексіївну.
Керівником гуртка «Scientia potentia est» призначено старшого викладача кафедри Крижко Ольгу Валеріївну.
Членами студентських наукових гуртків є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61.
Засідання студентських наукових гуртків відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь викладачі кафедри маркетингу.
Усі види і форми науково-дослідної роботи студентів спрямовані на активізацію творчих здібностей, застосування наукових методів при вирішенні практичних завдань
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»
Міжнародна науково-практична конференція «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»
Мета цього заходу – визначення перспектив та проблем розвитку українського маркетингу та обговорення їх за участі професіоналів - досвідчених практиків і науковців, небайдужих до майбутнього держави та суспільства.
Основні питання, що пропонуються для обговорення: маркетингові стратегії в епоху диджиталізації; маркетингові чинники результативності бізнесу; маркетинг інформаційно-телекомунікаційної сфери; економіка, організація та управління маркетинговою діяльністю; інноваційні методи викладання для підготовки фахівців з маркетингу.
Участь в конференціях науковців з різних міст України, Шотландії, Великої Британії, Польщі, Казахстану свідчить про розуміння ними важливості маркетингу у житті суспільства і спільне прагнення до вирішення актуальних проблем.