Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

У Sense Hub відбувся практико-орієнтований тренінг для студентів-маркетологів ДУІКТ

09:35, 05-12-2025

3 грудня 2025 року кафедра Маркетингу ДУІКТ провела інтерактивний тренінг, присвячений сучасним практикам клієнтського сервісу на локації Sense Hub. Подія відбулася у співпраці з компанією Kyivstar, яку представила менеджер відділу маркетингу Катерина Чернявська.

Захід зібрав студентів-маркетологів різних курсів, які разом поринули у реальну практику обслуговування та комунікації з клієнтами. Студенти впроваджували в практичних кейсах інструменти CX: Customer Journey, Voice of Customer, NPS/CSI. Визначали Lovemark - бренди, які викликають емоційну прив’язаність. Створювали та оптимізували Customer Journey для нового пакету зв'язку для студентів.  На практиці розглянули прогнозування та аналіз CSI/NPS по стрімах в практичніх кейсах від Kyivstar.  

Учасники працювали над завданнями в міні-групах, створювали Customer Journey для нового пакету послуг для студентства, аналізували успішні та невдалі сценарії.

Студенти відзначають, що тренінг став одним із найбільш практико-орієнтованих заходів року. Проведення заходу у Sense Hub дозволило створити невимушену та креативну атмосферу. Це крутий коворкінг з концептуальними переговорками і конференц-залою, що часто стає прпосторем для проведення тренінгів для студентів ДУІКТ. Унікальна Sense Room дозволяє впевнитися, що простір для роботи та навчання важливий не менш, ніж і сама діяльність.

«Було дуже корисно побачити, як працюють справжні фахівці із клієнтського сервісу. Тепер значно краще розумію, що означає якісна комунікація», — поділилася студентка 3 курсу Аліна.

«Особливо сподобалися рольові ігри — вони змусили нас мислити швидко та шукати рішення у реальному часі», — зазначив студент Валентин.

«Кейси від Київстар — це саме те, чого не вистачає у теоретичному навчанні. Дуже практично, дуже жваво, дуже актуально, а простір Sense Hub просто вражає. Було б класно, якби й інші активності в університеті відбувалися в такому форматі», — додала магістрантка Анастасія.

Кафедра маркетингу ДУІКТ та партнери Kyivstar та Sense Hub планують продовжувати співпрацю та проводити подібні практичні заходи, спрямовані на розвиток сучасних навичок у студентів-маркетологів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Технології цифрового розвитку
Технології цифрового розвитку
Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 92
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00