У середу, 3 грудня 2025 року проректорка з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій Марина Петченко взяла участь у представленні аналітичного звіту щодо інтеграції студенства з тимчасово окупованих територій у заклади вищої освіти України.
Захід об’єднав представників органів влади, освітньої спільноти, міжнародних інституцій і громадського сектору.

Під час урочистого відкриття до учасників звернулися:
- Дмитро Лубінець, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (онлайн);
- Моніка Тошнерова, третій секретар, дипломатка з питань розвитку та співпраці Посольства Чехії в Україні;
- Марта Глазкова, студентка Київського національного лінгвістичного університету.
Аналітичний звіт та рекомендації презентували:
- Валентина Потапова, керівниця напрямку національної адвокації Центру громадянської просвіти «Альменда»;
- Ольга Алтуніна, представник Уповноваженого з прав громадян, постраждалих внаслідок збройної агресії проти України.

У панельній дискусії щодо впровадження рекомендацій звіту взяли участь:
- Максим Ткаченко, народний депутат України, член Комітету ВРУ з питань прав людини та реінтеграції ТОТ;
- Андрій Вітренко, заступник Міністра освіти і науки України;
- Олексій Рябикін, заступник Міністра розвитку громад та територій України (онлайн);
- Таміла Ташева, народна депутатка України, Голова підкомітету з питань відновлення державної влади та місцевого самоврядування на ТОТ;
- Тетяна Кірієнко, заступниця Міністра соціальної політики, сім’ї та єдності України;
- Марія Красненко, консультантка проєкту Ради Європи «Полегшення доступу до прав людини й основних послуг для ВПО та осіб, що повертаються в Україну».
Модератором дискусії виступив Володимир Анфімов.

Під час панельних дискусій наголошено на важливості створення інклюзивних умов для дітей з тимчасово окупованих територій, розвитку механізмів психосоціальної підтримки та забезпечення рівного доступу до освітніх можливостей.
Також було підкреслено роль університетських спільнот у формуванні безпечного середовища для молоді, що постраждала від збройної агресії.