Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Студенти ДУІКТ взяли участь у конференції “Dysarium” з дизайну та маркетингу у Львові

13:05, 10-10-2024

Минулого тижня команда студентів 3-го курсу спеціальності Маркетинг Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій вирушила у Львів на наймасштабнішу всеукраїнську конференцію з дизайну та маркетингу. 

Серед спікерів конференції були:

  • Stefan Sagmeister
  • Андрій Федорів
  • Паша Вржещ
  • Валентин Панюта
  • 2ka
  • Женя Дворецька та інші

Студенти активно брали участь у всіх заходах: спілкувалися з провідними спікерами, занурювалися у дискусії, ділилися власними ідеями та нотували найважливіші моменти.

Цікаві практики, такі як дизайн-сесії, бета-презентації та співавторство з клієнтом, надихнули здобувачів освіти на нові рішення. Кожен повернувся з конференції зарядженим і готовим до нових викликів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 1 014