Педагогічна практика магістрантів – завершальний етап професійного зростання. Самостійна педагогічна діяльність під час проходження практики у студентів першого курсу ОП Інтернет-технології була максимально наближена до реальної професійної роботи. Здобувачі працювали на посадах викладачів і стали активними учасниками освітнього процесу закладу вищої освіти.
Педагогічну практику проходили магістранти кафедри Інженерії програмного забезпечення Максим Лебідь, Микита Виходцев, Едуард Петренко і Богдан Виговський. Студенти продемонстрували високий рівень професіоналізму та творчого підходу до викладання. Майбутні магістри організовували лекційні і практичні заняття з навчальної дисципліни «Технологій програмування» з урахуванням сучасних інформаційних і педагогічних технологій.
Це сприяє зацікавленості першокурсників у навчанні, глибшому розумінню предмету та головне – практичному змісту. Практиканти використовували різноманітні онлайн-платформи, що дозволяло створювати динамічні та захоплюючі заняття. І їхні зусилля не були марними: студенти першого курсу змогли не лише засвоїти теоретичні знання, а й набути практичних навичок, які знадобляться їм у подальшій навчальній та професійній діяльності.
Під час проходження педагогічної практики магістранти набули цінного досвіду у роботі з молодою аудиторією, навчилися комунікувати та адаптувати свій стиль викладання. Своїм досвідом з практикантами поділилася досвідчений викладач кафедри, доцент, кандидат технічних наук Наталя Трінтіна. Вона стала справжнім наставником і вміло підтримувала та надихала початківців на досягнення нових педагогічних вершин.
Ця практика стала важливим етапом у професійній підготовці здобувачів освіти і заклала основи для успішного розвитку нових поколінь спеціалістів у сфері Інтернет-технологій.