Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо на роботу студентів молодших курсів

10:21, 14-09-2016

Вакансії технічна підтримка користувачів по телефону

Основні обов'язки: 

Прийом і обробка дзвінків від клієнтів, обробка заявок. Початковий збір статистики і виявлення проблеми. Рішення проблем з клієнтським обладнанням (роутери / пк / телефони / смарт тв). Моніторинг роботи мережі, виявлення проблем та своєчасне оповіщення про неполадки.

Вимоги:

  • Уміння грамотно спілкуватися з людьми.
  • Хороші знання та досвід роботи з ОС Windows, Linux. Бажано знання MacOS X.
  • Знання сучасних мережевих технологій в дротяних і бездротових мережах.
  • Знання та досвід роботи з різними годжетамі на ОС Android і IOS.
  • Навички знаходження і усунення неполадок в роботі провідних і бездротових мережах.
  • Розуміння принципів роботи перших чотирьох рівнів моделі OSI.
  • Розуміння принципів роботи і основного призначення DHCP, DNS
  • Уміння працювати з утилітами arp, ping, mtr, tracert / traceroute, dig, nslookup, nmap.
  • Розуміння призначення vlan, stp / mstp, lldp, igmp_snoping, ACL в мережевому обладнанні.

Ми пропонуємо:

  • Гідна оплата праці.
  • Комфортні умови роботи.
  • Дружний колектив.
  • Можливість навчання та розвитку в ІТ напрямку з подальшим кар'єрним ростом.

Графік роботи:

2 через 2: (ПН + ВТ = робочі дні, СР + ЧТ = вихідні дні і т. Д.), З 18:00 до 22:30.

Місце знаходження:

5 - 7 хв. пішки від ст. метро Університет.

Оплата:

Перший місяць кандидат буде отримувати 100 грн / зміну.

По закінченню цього терміну ЗП становитиме 160 грн / зміну.

Разом, місячна ЗП буде складає 2400 грн. Прошу звернути увагу що це не повний робочий день.

Дана робота відмінно підійде студентам перших трьох курсів в якості першої роботи для отримання досвіду. Запропонований графік легко поєднується з навчанням.

Від вас: базові знання з мереж (OSI, TCP / IP, ...), настройка домашніх роутерів, принципи роботи WiFi (стандарти, основні проблеми), знання типових проблем з ПК і ОС Windows. Досвід роботи не обов'язковий!

Від нас: зручний графік роботи для студентів стаціонару (18:00 - 22:30), розташування в центрі біля м. Університет, можливість кар'єрного росту та найважливіше отримання досвіду!

Контакти: Олександр + 380-93-914-37-32. Кількість місць обмежена.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 5 397