Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання Вченої ради Університету

11:59, 19-04-2016

24 березня 2016 року відбулося засідання Вченої ради Державного університету телекомунікацій, на якому були розглянуті ліцензійні справи про провадження освітньої діяльності за новими спеціальностями першого освітнього рівня «бакалавр» та  за третім рівнем вищої освіти «доктор філософії» і затверджені освітні програми і навчальні плани на 2016-2017 навчальний рік за існуючими спеціальностями (спеціалізаціями) за освітніми рівнями «бакалавр», «магістр»,  «доктор філософії» та освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст» за денною та заочною формою навчання.

Членами Вченої ради Університету розглянуті пропозиції директора Навчально-наукового інституту телекомунікацій та інформатизації професора Козелкова С.В. та директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Федюніна С.А. щодо перейменування кафедр вказаних Інститутів. В результаті обговорення Вченою радою рекомендовано перейменувати кафедру Радіоелектронних систем Навчально-наукового інституту телекомунікацій та інформатизації в кафедру Енергоефективних технологій, кафедру Інформаційних технологій Навчально-наукового інституту телекомунікацій та інформатизації в кафедру Комп’ютерних наук та інформаційних технологій, кафедру Обчислювальної техніки Навчально-наукового інституту телекомунікацій та інформатизації в кафедру Системного аналізу, кафедру Управління інноваційною діяльністю Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва  в кафедру Маркетингу.

З метою забезпечення умов для підвищення рівня володіння англійською мовою в освітній діяльності науково-педагогічним працівникам та студентам Державного університету телекомунікацій члени Вченої ради підтримали пропозицію створення з 1 квітня 2016 року Навчально-наукового центру мовного тестування Державного університету телекомунікацій.

Розглянуті та затверджени Положення про переведення студентів на вакантні місця державного замовлення та Положення про порядок та  умови обрання студентами вибіркових дисциплін у Державному університеті телекомунікацій.

На засіданні розглянуто і рекомендовано до друку монографію «Методологічні основи бізнес-інжинірингу сучасних процесно-орієнтовних підприємств», підготовленої завідувачем кафедри Менеджменту та бізнес-моделювання Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва д.т.н., професором Тупкало В.М.

З періодичних видань Державного університету телекомунікацій рекомендовано до друку другий номер наукового журналу «Зв’язок» за 2016 рік.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 4 639