27 листопада 2024 студенти-маркетологи ДУІКТ прослухали гостьову лекцію онлайн з Лондону «Як управляти ІТ-продуктом». Лектор - Олександр Ємєльянов — головний виконавчий директор криптогаманця SIMPLE.app.
Під час лекції Олександр розказав про особливості фахової діяльності Product Manager — менеджера з продукту — особи, яка відповідає за кожен аспект планування ІТ-продукту під час запуску та після релізу, а також за виконання активностей, запланованих протягом життєвого циклу продукту, включаючи збір та пріоритетизацію вимог до продукту замовника та споживачів, визначення концепції продукту та тісну співпрацю з розробниками, продажниками, маркетологами, дизайнерами, тестувальниками.
Саме завдяки продакт-менеджерам цими продуктами користуються мільйони людей. Вони визначають бажання цільової аудиторії, сформульовують позиціонування, тестують сотні гіпотез та прорахувують юніт-економіку.
Зокрема покращення цінних пропозицій, що призводить до двозначного зростання кредитних доходів, а також у виявленні проблемних точок клієнтів, проведенні досліджень користувачів на основі даних і формулюванні динамічних планів продукту.
Приділялася увага й аналітичній інформації та стратегічним напрямкам з одночасним контролем швидкого розгортання функцій та ітерації продуктивності.
Студенти дізнались про навички успішного продакт-менеджера, необхідні хард-скіли, а також про те, що ця роль відрізняється у великій компанії і стартап-проєкті. Слухачі також зрозуміли відмінність проджект-менеджера від продакт-менеджера.
Цікавим був і досвід використання Scrum — підхід управління проєктами для гнучкої розробки програмного забезпечення і Agile – комплекс методів для розробки ПЗ, який робить роботу над проєктом послідовною, гнучкою, адаптованою до змін.
Студенти дізналися про те, як завжди бути на крок попереду в професії, постійно набувати нові знання і навички, бути T-Shaped спеціалістами, T-Shaped – маркетологами. Це такі фахівці, які мають глибинну експертизу в одній широкій темі – наприклад, в маркетингу, SMM, Content-маркетингу (як у літери Т по вертикалі) та широкий набір навичок в інших темах, близьких до основної експертизи (як у літери Т по горизонталі: SEO, PPC, Email, Retention, Anallytics та ін.). Гарний професійний набір навичок допоможе дивитися на ширший спектр вакансій, брати участь у різноманітних проєктах і почуватись впевненіше на ринку праці.