Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачі кафедри Маркетингу взяли участь у круглому столі КМДА

09:02, 22-11-2024

Викладачі кафедри Маркетингу - доктор наук, професор Тетяна Сьомкіна та к.е.н., доцент Алуа Єсмаханова взяли участь у круглому столі «Соціальне партнерство та місцеве самоврядування: спільні рішення для сталого розвитку».

Захід проводився Департаментом економіки та інвестицій Київської державної адміністрації у співпраці з Науково-дослідним інститутом соціально-економічного розвитку міста.

Учасники круглого столу долучилися до відкритого діалогу між представниками соціального підприємництва, місцевого самоврядування та зацікавлених сторін щодо об’єднання зусиль задля вирішення нагальних соціальних, економічних та екологічних викликів. Метою даного діалогу є сприяння у формуванні екосистеми де інноваційні рішення соціальних підприємців стануть невід’ємною частиною місцевого самоврядування та сталого розвитку.

В межах круглого столу були відкриті дискусії за наступними напрямами:

  1. Київський науково-інноваційний кластер як механізм співпраці місцевої влади та соціального підприємництва
  2. Соціальне партнерство як інструмент вирішення соціальних проблем
  3. Взаємодія з міжнародними організаціями для підтримки соціального підприємництва

Модератором дискусій виступив доктор медичних наук, професор, директор КНДУ «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» Сергій Павловський.

Також обговорювалися питання «Роль соціального підприємництва в економічному розвитку столиці», «Огляд законодавчої ініціативи щодо підтримки соціального підприємництва», «Соціальне підприємництво в Україні та світі: тенденції, моделі та перспективи розвитку», «Роль закладів вищої освіти міста Києва у стимулюванні розвитку соціального підприємництва».

В роботі круглого столу взяли участь представники бізнесу, університетської та наукової спільноти і державної адміністрації.


Багато уваги приділялося проблемам ментальної інвалідності, заходам з реабілітації, інклюзивності в освіті. Актуальність та важливість таких питань стали поштовхом до розуміння, що до освітніх компонентів «Соціально-відповідальний маркетинг», «Сучасні види маркетингу», «Реклама та рекламна діяльність», обов’язково потрібно додати теми, які враховують особливості маркетингу та реклами в інклюзивному середовищі.

За результатами круглого столу представники кафедри Маркетингу увійшли до групи розробки інформаційної компанії з підтримки соціального підприємництва в місті Києві.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 562