Скажи мені і я забуду.
Покажи мені і я запам'ятаю.
Дай мені діяти самому, і я зрозумію.
Конфуцій
Оптимальне навчання виникає тоді, коли у людей є можливість проявляти активність, взаємодію (інтерактив). Кафедра Менеджменту успішно використовує в роботі інтерактивне навчання, коли викладач разом з новими знаннями веде учасників навчання до самостійного пошуку.
Наші педагоги вже декілька років успішно використовують інноваційні методи навчання, як то робота в малих групах, розробка групових і особистих проектів, Case-study, розвиток критичного мислення, ролеві та ділові ігри, модульне навчання з використанням інформаційно-комунікаційних IT- технологій.
Особливо подобається студентам case-study (рішення кейсів) - спільний розбір життєвих ситуацій. Менеджер вирішує кейси на усіх етапах бізнес-процеса: який продукт запустити, де його продавати, як притягнути покупців, яких постачальників і партнерів вибрати. Тому моделювання можливих ситуацій не лише цікаво, але і особливо корисно. Кейс не має правильної відповіді. Оптимальне рішення може бути одно, а ось ефективних рішень - декілька. Кейси вирішуються в умовах обмеженого часу. Як і у бізнесі, де рідкісно є можливість з'ясувати усі деталі і мати перед очима повну картину.
Кейс-метод забезпечує ефективніше засвоєння матеріалу за рахунок високої емоційної залученості і активної участі навчаних. Учасники занурюються в ситуацію з головою: у кейса є головний герой, на місце якого ставить себе команда і вирішує проблему від його обличчя. Акцент при навчанні робиться не на оволодіння готовим знанням, а на його вироблення.
Ще однією цікавою і улюбленою студентами формою навчання є ділові ігри, коли за допомогою знакових засобів (мова, графіки, таблиці, документи) відтворюється професійна обстановка, схожа за основними характеристиками з реальною. За допомогою цього методу імітується виробнича нарада, проведення переговорів, доручення завдання підпорядкованим та ін.
Особлива увага на кафедрі Менеджменту приділяється розвитку критичного мислення студентів, коли учні висловлюють свою точку зору з приводу теми, що вивчається, без боязні помилитися і бути виправленим викладачем.
Викладання ведеться з використанням передових інформаційно-комунікативних технологій: представлення учбового матеріалу на комп'ютері, створення електронних навчально-методичних комплексів, діагностика і рейтинг-оцінка учбових досягнень студентів, електронний розклад зайняття, електронний портфоліо викладача і студента.
В умовах локдауна здійснюємо дистанційну підтримку діяльності студентів, використовуючи веб-платформи Moodle і Zoom.
У нашому університеті навчання стає в радість, книги - в допомогу, а диплом - в користь.
Ким би ви не стали в майбутньому, менеджмент - це серйозна опора у вашій самоідентифікації по життю і побудові своєї професійної кар'єри.
Вступайте до кафедри Менеджменту! Почніть свій шлях до успіху ефективно!