Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Особливості проведення практичних занять в навчальній лабораторії «Мультиспектральний бізнес-тренажер «IT – менеджер»

15:21, 07-05-2021

Студенти Державного університету телекомунікацій на заняттях опрацьовують не тільки теоретичний блок і закріплюють знання практичними заняттями, а ще мають можливість проходити сертифіковані курси, які в подальшому можуть служити для них конкурентною перевагою при влаштуванні на роботу.

Так, студенти 2 курсу спеціальності «Менеджмент», вивчаючи дисципліну «Обліково-інформаційна система менеджменту», яку викладає доцент кафедри, к.е.н. Парій Людмила Віталіївна, мали можливість пройти курс по роботі з програмою «M.E.Doc».

Програма «M.E.Doc» - поширене українське програмне забезпечення для подання звітності до контролюючих органів та обміну юридично значущими первинними документами між контрагентами в електронному вигляді. Володіти навичками такої програми важливо не тільки бухгалтерам, а так само і менеджерам, адже для здійснення підприємницької діяльності багато організацій вдаються до застосування електронних ресурсів, йдучи від застосування паперової документації. Електронні системи документообігу вже багато років є відмінним способом для оптимізації фінансової роботи підприємств будь-якого типу оподаткування. Такі ресурси дозволяють акумулювати всю інформацію про компанію, вести облік фінансових операцій, чітко складати акти для перевіряючих органів.

Курс складався з 8 занять, на яких хлопці навчилися і тепер знають, як оформити первинні документи, зв'язуватися з контрагентом, підписувати і ставити печатки в електронному вигляді. В кінці курсу студенти групи МНД-21 і МНД-22 здавали фінальний тест, де закріпили свої знання і показали свої вміння. По завершенню дистанційного навчання, студенти 2 курсу спеціальності «Менеджмент», повернувшись на навчання в рідні стіни Державного Університету Телекомунікацій, зможуть отримати іменні сертифікати з пройденого курсу.

Навчання в Державному університеті телекомунікацій відрізняється тим, що для отримання практичних навичок нашими студентами створюються всі необхідні умови. Вже з 1 курсу студенти вивчають дисципліни виключно за спеціальністю!

Ми пишаємося нашими студентами!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 160