Студенти Державного університету телекомунікацій на заняттях опрацьовують не тільки теоретичний блок і закріплюють знання практичними заняттями, а ще мають можливість проходити сертифіковані курси, які в подальшому можуть служити для них конкурентною перевагою при влаштуванні на роботу.
Так, студенти 2 курсу спеціальності «Менеджмент», вивчаючи дисципліну «Обліково-інформаційна система менеджменту», яку викладає доцент кафедри, к.е.н. Парій Людмила Віталіївна, мали можливість пройти курс по роботі з програмою «M.E.Doc».
Програма «M.E.Doc» - поширене українське програмне забезпечення для подання звітності до контролюючих органів та обміну юридично значущими первинними документами між контрагентами в електронному вигляді. Володіти навичками такої програми важливо не тільки бухгалтерам, а так само і менеджерам, адже для здійснення підприємницької діяльності багато організацій вдаються до застосування електронних ресурсів, йдучи від застосування паперової документації. Електронні системи документообігу вже багато років є відмінним способом для оптимізації фінансової роботи підприємств будь-якого типу оподаткування. Такі ресурси дозволяють акумулювати всю інформацію про компанію, вести облік фінансових операцій, чітко складати акти для перевіряючих органів.
Курс складався з 8 занять, на яких хлопці навчилися і тепер знають, як оформити первинні документи, зв'язуватися з контрагентом, підписувати і ставити печатки в електронному вигляді. В кінці курсу студенти групи МНД-21 і МНД-22 здавали фінальний тест, де закріпили свої знання і показали свої вміння. По завершенню дистанційного навчання, студенти 2 курсу спеціальності «Менеджмент», повернувшись на навчання в рідні стіни Державного Університету Телекомунікацій, зможуть отримати іменні сертифікати з пройденого курсу.
Навчання в Державному університеті телекомунікацій відрізняється тим, що для отримання практичних навичок нашими студентами створюються всі необхідні умови. Вже з 1 курсу студенти вивчають дисципліни виключно за спеціальністю!
Ми пишаємося нашими студентами!