12 лютого 2020 року представники кафедри менеджменту прийняли активну участь у III Всеукраїнській науково-практичній конференції „Нові інформаційні технології управління бізнесомˮ, яка була організована Всеукраїнською Спілкою Автоматизаторів Бізнесу.
Конференція підтвердила, що Державний університет телекомунікацій є лідером якісної освіти і йде у форватері використання інноваційних методів навчання при підготовці менеджерів, оскільки вже декілька років впроваджує інноваційний зміст навчання та реалізує концептуально нову освітню модель „12 кроків до якісної освітиˮ, наріжними каменем якої є: підвищення якості освіти і набуття нашими випускниками кваліфікованих конкурентних переваг на ринку праці через переосмислення традиційних форм, методів і змісту навчання, а саме: поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, гнучкість навчальних траєкторій задля досягнення відповідних загальних та професійних компетентностей.
У конференції прийняли участь представники: державних органів управління освітою, ЗВО, компаній-членів „Всеукраїнської спілки автоматизаторів бізнесуˮ та центрів сертифікованого навчання.
На конференцій були обговорені актуальні питання щодо перспектив використання інноваційних технологій управління бізнесом при підготовці фахівців економічних і технічних спеціальностей та організації форм співпраці бізнесу та університетів.
Сутність, необхідність та результат інноваційної моделі навчання, що впроваджено в Державному університеті телекомунікацій полягає у наступному: компанії-роботодавці партнери кафедри надали компетенції, якими повинні володіти студенти за спеціальністю для призначення на посаду в компанії; кожен науково-педагогічний працівник, на основі компетенцій компанії, розробив робочі навчальні програми дисциплін; створено матеріально-технічну базу на обладнанні останнього покоління, та встановлено сучасні програмно-апаратні комплекси і програмне забезпечення для того, щоб навчити студента практичним умінням та навичкам; при добросовісному навчанні студент гарантовано отримає перше робоче місце в престижній компанії з гідною заробітною платнею.
У програмі конференції було ділове спілкування, доповіді, а також можливість неформального спілкування з колегами та з представниками компаній-членів САБ.
Конференція дала можливість ознайомитися з новими інформаційними технологіями, обмінятися практичним досвідом їх викладання та застосування в підготовці менеджерів, розширити шляхи співпраці з членами Спілки для реалізації спільних освітніх та дослідницьких проектів, що безумовно дасть новий поштовх для підвищення якості навчання кафедрою менеджменту.