Ефективність ділових ігор у підготовці майбутніх фахівців до професійного спілкування визначається ситуаціями, максимально наближеними до реальних, в процесі яких студенти залучені до активної комунікативної-ігрової діяльності професійного спілкування.
Підсумком вивчення дисципліни «Основи бізнесу та підприємництва» для студентів групи МНД-11 було проведено к.е.н., доцентом кафедри менеджменту Пісковець О.В. ділову гру «Я – майбутній підприємець».
Сутність гри полягала в тестуванні учасників ділової гри на здатність займатися бізнесом, розробці ідеї прибуткового бізнесу, створення підприємства, формування організаційної структури фірми та системи оплати праці, розробка та презентація інвестору бізнес-плану.
Для студентів такі ігри як «Я – майбутній підприємець» дають не лише готові знання, а й стимулюють їх до самостійного пошуку й узагальнення інформації, практичного її застосування для вирішення цілком реальних задач, що є важливою складовою компетенцій практикуючих фахівців з менеджменту.