Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Представники ДУІКТ поглибили знання зі штучного інтелекту в бізнесі

09:39, 31-07-2025

З 29 по 30 липня 2025 року завідувачка кафедри Маркетингу Олена Виноградова та професор кафедри Маркетингу Тетяна Сьомкіна взяли участь у дводенній навчальній програмі «Штучний інтелект і бізнес: тенденції та практичні кейси».

Захід, організований Київською торгово-промисловою палатою спільно з Департаментом промисловості та розвитку підприємництва КМДА, був присвячений актуальним питанням застосування ШІ в бізнесі, зокрема в маркетингу.

 

Програма навчання зосередилась на практичних аспектах використання ШІ, пропонуючи реальні кейси та нестандартні рішення від провідних українських та міжнародних експертів.

Особливу увагу приділили застосуванню штучного інтелекту в маркетингу та продажах, а також у таких сферах, як:

  • формування маркетингових стратегій (визначення цільової аудиторії, аналіз ринку та конкурентів, прогнозування попиту);
  • аналіз даних та прогнозування (збір, оброблення та аналізування великих обсягів маркетингових даних для виявлення закономірностей, прогнозування поведінки споживачів та прийняття обґрунтованих рішень);
  • персоналізація взаємодії з клієнтами та оптимізація рекламних кампаній, фінанси (виявлення шахрайства, управління ризиками); 
  • виробництво (прогнозування відмов, оптимізація процесів);
  • логістика та ланцюги поставок, обслуговування клієнтів (чат-боти, віртуальні асистенти).

 

Серед спікерів були представники Міністерства цифрової трансформації України, провідні науковці та успішні підприємці, які ділилися досвідом впровадження ШІ у своїх компаніях.

Розглядалися такі важливі теми:

  • Використання ШІ для побудови цифрової держави.
  • Застосування семантичного нетворкінгу на базі великих мовних моделей у бізнесі.
  • Практичне застосування ШІ в бізнесі.
  • Штучний інтелект у продажах: практичні поради для бізнесу.
  • Аналіз даних та прогнозування: виявлення закономірностей та прийняття обґрунтованих рішень.
  • Персоналізація взаємодії з клієнтами та покращення конверсії із ШІ.
  • Імплементація ШІ в рекламні інструменти Google і Meta: розвиток рекламних каналів та зміни ролей для спеціалістів.
  • Автоматизація бізнес-процесів та оптимізація закупівель.
  • AI-революція 2025-2030: як ШІ змінює правила гри в бізнесі.
  • ШІ-аналітика дзвінків та деталізована звітність.
  • ШІ та масштабування бізнесу.
  • Поглиблене розуміння клієнтів та оптимальні рішення їх потреб.

Навчання дозволило фахівцям університету поглибити розуміння того, як штучний інтелект може стати ключовим інструментом для підвищення ефективності маркетингових стратегій та масштабування бізнесу.

Як наслідок, було прийнято рішення внести корективи у структуру та зміст навчальної освітньої компоненти «Сучасні види маркетингу», додавши питання, пов’язані із використанням штучного інтелекту для покращення маркетингової діяльності.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 166
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ