У середу, 25 вересня магістри зі спеціальності 073 "Менеджмент" під керівництвом доктора економічних наук професора Олени Гудзь провели мозковий штурм та розробку ситуаційних сценаріїв щодо важливості активізації креативності у фахівців з менеджменту.
В ході жвавої дискусії студенти відзначили, що в умовах воєнного стану підприємства в Україні зіштовхуються з безпрецедентними викликами. Втрата ринків збуту, пошкодження інфраструктури, логістичні перебої, а також психологічний тиск на працівників і керівництво вимагають негайного втручання та адаптації до нових реалій.
Студентка Наталія Баннікова акцентувала, що сьогодні перед кожним вітчизняним підприємством постають важливі задачі: як впоратися із навалою непередбачуваних загроз та неочікуваних ризиків та які управлінські заходи потрібно здійснити, щоб забезпечити виживання і розвиток підприємства. Своєю чергою здобувачка освіти Маргарита Ніколаєва додала, що повномасштабні воєнні дії, непередбачуваність атак з боку країни-агресора, блискавична зміна умов та ризики пошкоджень критичної інфраструктури привели до зростання економічної й соціальної невизначеності, що ускладнює впровадження обґрунтованих управлінських заходів.
Майбутній магістр Володимир Пугач обґрунтував, чому саме креативність відіграє важливу роль у підготовці висококомпетентних фахівців, особливо менеджерів в ІТ сфері. На його думку, ця якість дозволяє спеціалістам вирішувати складні проблеми, мислити за межами шаблонних рішень і знаходити нові ідеї та підходи до вирішення виробничих, управлінських чи фінансових проблем, а також розвивати нові технології, що може призвести до нових відкриттів і проривів у економічному зростанні субʼєктів господарювання.
Професор Олена Гудзь підкреслила, що для розвитку креативності студентів в межах навчального процесу в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій передбачено:
Все вищезазначене створює сприятливе середовище для розвитку креативності студентів. Це сприяє успішному оволодінню необхідними компетенціями і забезпечує загальну теоретичну та практичну підготовку фахівців, здатних продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні наукові і практичні проблеми у галузі. Саме тому наші випускники здатні застосовувати новітні методи, технології, інструменти, здійснювати власні наукові дослідження, впроваджувати різноманітні проекти, результати яких матимуть наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Магістри дійшли висновку, що інтелектуалізація діяльності підприємств та кожне креативне рішення ‒ це допомога економіці країни та її захисникам, а кожна укладена бізнес-угода ‒ запорука підтримки працівників та громади. Очевидно, що 2024 рік буде складним для усіх підприємств та суспільства, проте наша згуртованість і віра в перемогу примножує наші ресурси, компетентності та можливості, оскільки сучасна війна - це не лише ракети і важке озброєння, а й "протистояння мізків", де українські фахівці мають безперечні переваги.
Якщо Ви хочете бути саме таким креативним фахівцем, вступайте на навчання до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій на кафедру менеджменту!