Викладачі кафедри менеджменту регулярно проводять профорієнтаційну роботу з випускниками шкіл, ліцеїв та коледжів з метою ознайомлення майбутніх абітурієнтів із перевагами навчання у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.
У березні 2024 року представниками кафедри менеджменту професором Н.О. Євтушенко, професором О.Є. Гудзь та завідувачем кафедри Н.В. Насад була проведена онлайн-зустріч із учнями 11 класу спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №24 ім. О.Білаша (м. Київ).
Ключові питання до обговорення під час зустрічі: переваги навчання в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій, умови вступу та зарахування до числа студентів університету, перспективи випускників спеціальності «Менеджмент» на ринку праці, практична підготовка, проходження виробничої підготовки, працевлаштування у провідних компаніях, побудова успішної кар’єри.
Школярам була подана інформація про наукову та професійну діяльність кафедри менеджменту щодо підготовки сучасних висококваліфікованих фахівців з менеджменту, які здатні приймати обґрунтовані управлінські рішення з управління персоналом підприємства, його виробництвом та окремими бізнес-процесами.
Зустріч була цікавою та насиченою, майбутні випускники виявили інтерес до навчання в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.
У рамках продовження ефективної співпраці, професора Н.О. Євтушенко було запрошено на участь у круглому столі «Нова освітня філософія», який проходив на базі Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №24 ім. О.Білаша. Учасники обговорювали питання щодо формування нового педагогічного мислення, застосування творчого підходу до оцінювання й розв’язання нових педагогічних завдань, активізації партнерства учасників освітнього процесу та індикаторів сучасної якісної освіти. Професор Н.О. Євтушенко презентувала доповідь на тему «STEM – освіта як нова освітня філософія».
У ході обговорення зазначалось, що світовий тренд STEM – освіти останнім часом набирає обертів в освітньому просторі України, поширення якого здійснюється через усі форми здобуття освіти в Україні: від початкового до вищого (професійного). Головні завдання STEM-освіти: навчити школярів та студентів системно думати, розвивати логічне та математичне мислення, розуміти технології із позиції точних наук, підвищувати освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміти їх використовувати, розвивати креативне мислення та проявляти творчі здібності.
Ми вдячні абітурієнтам і їхнім вчителям за зацікавленість у вступі до великої, дружньої родини кафедри менеджменту. Упевнені, що кожен із абітурієнтів розпочне свій шлях до професійного успіху саме в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій!