Кафедра менеджменту здійснює підготовку висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців, спроможних застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в управлінській діяльності, відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства.
Місія програми – підготовка фахівців для роботи в управлінській сфері на основі поєднання знань з менеджменту, бізнес-адміністрування, економічної безпеки та фінансового менеджменту з практичними навичками моделювання процесно-орієнтованих систем управління на інноваційних засадах з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі із широким застосуванням ІТ - технологій.
Основні принципи формування освітніх програм кафедри менеджменту:
Актуальність:
- Орієнтація на сучасні тенденції в галузі управління та адміністрування, враховуючи інновації та науково-технічний прогрес.
- Постійне оновлення програми відповідно до розвитку технологій, вимог ринку праці та нових відкриттів у галузі, врахування рекомендацій академічної спільноти.
Співпраця з компаніями-партнерами:
- Активна взаємодія з підприємствами та фахівцями галузі комунікацій та інформатизаціїдля адаптації програми до реальних вимог робочого середовища.
- Залучення представників компаній-партнерів до розробки та оцінки освітніх програм.
Практична спрямованість:
- Спільна з компаніями партнерами сертифікація знань студентів.
- Практична складова кожної дисципліни складає >50%.
- Співпраця з представниками галузі для організації стажувань та робочих візитів.
Гнучкість та індивідуалізація:
- Врахування різних потреб та інтересів студентів через можливість вибору освітніх компонент програми, додаткових курсів та індивідуальних проектів.
- Створення гнучкої структури програми для адаптації до різних потреб та змін в галузі.
Міждисциплінарність:
- Взаємодія з іншими кафедрами Університету для створення міждисциплінарних програм та курсів.
- Поєднання менеджменту з технічними аспектами для комплексного підходу до навчання.
Еволюція методик навчання:
- Використання сучасних методик викладання, таких як активна педагогіка, онлайн-ресурси та інтерактивні технології.
- Викладання англійською мовою спеціальних дисциплін.
- Сприяння розвитку критичного мислення, творчих навичок та здатності до самостійного навчання.